ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 43523
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۳۳
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
وزارت ارشاد آماده بهره‌گیری از ظرفیت حوزه علمیه است

وزارت ارشاد آماده بهره‌گیری از ظرفیت حوزه علمیه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، سید عباس صالحی شامگاه چهارشنبه در ادامه دیدارهای خود با مراجع عطام تقلید در قم به دیدار آیت الله صافی گلپایگانی رفت و با این مرجع تقلید گفتگو کرد. وی در این دیدار که بدون حضور خبرنگاران برگزار شد در سخنانی اظهار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، سید عباس صالحی شامگاه چهارشنبه در ادامه دیدارهای خود با مراجع عطام تقلید در قم به دیدار آیت الله صافی گلپایگانی رفت و با این مرجع تقلید گفتگو کرد.

وی در این دیدار که بدون حضور خبرنگاران برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: دولت مصمم است تا در این دوره نیز از راهنمایی‌های علما و مراجع دین در حوزه‌های مختلف بهره‌مند شود از این رو در روزهای آغازین کار دولت این مأموریت به من داده شد تا در هفته دولت به شهر قم که در حقیقت شهرخودمان است و ما از سال ۶۰ به قم آمدم خدمت مراجع بزرگوار تقلید برسیم تا از رهنمودهای ایشان استفاده کنیم.

صالحی گزارشی از فعالیت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه کرد و آمادگی این وزارتخانه را برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های حوزه‌های علمیه، طلاب و روحانیون در اجرای مأموریت‌ها اعلام کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همپنین پس از این دیدار در منزل شهید وکیلی که سه شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.