ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 43565
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۰۹
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :
حمایت نوری المالکی از بیانیه نصرالله

حمایت نوری المالکی از بیانیه نصرالله

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «حیدر العبادی» نخست‎وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق سه شنبه گذشته طی سخنانی با انتقال تعداد «زیاد» عناصر «داعش» به مناطق مرزی عراق مخالفت کرد و گفت: انتقال تعداد زیاد داعش به مناطق مرزی با عراق غیر قابل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «حیدر العبادی» نخست‎وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق سه شنبه گذشته طی سخنانی با انتقال تعداد «زیاد» عناصر «داعش» به مناطق مرزی عراق مخالفت کرد و گفت: انتقال تعداد زیاد داعش به مناطق مرزی با عراق غیر قابل قبول است.

در واکنش به این مسئله، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله با صدور بیانیه‎ای به انتقادات العبادی درباره توافق «جرود» برای خروج داعش از شرق مرز لبنان به مرزهای عراق واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است که بر اساس این توافق، عناصر تروریستی داعش و خانواده‎های آنها از اراضی سوریه به اراضی سوریه یعنی از قلمون غربی به دیرالزور منتقل شدند و عملیات انتقال از اراضی لبنان به اراضی عراق صورت نگرفت(جزئیات بیشتر).

در همین راستا، «نوری المالکی» رئیس ائتلاف دولت قانون عراق اعلام کرد که انتقال شماری از عناصر داعش به دیرالزور سوریه بخشی از راهبرد نبرد جاری علیه تروریسم است و هر جنگی برای رسیدن به پیروزی، شرایط و ابزار خاص خود را دارد.

المالکی ضمن ابراز انزجار از حمله «هدفمند» به دبیر کل حزب الله لبنان، تأکید کرد که این حمله را نادانی و کینه هدایت میکند.

وی با تأکید بر اینکه تصمیم حزب الله درست بود و نصر الله نیز درست عمل کرد، تصریح کرد که هر کس به صدق و جهادی بودن حزب الله و سید حسن نصر الله شک کند، ناقص العقل است.

رئیس ائتلاف دولت قانون ادامه داد: سخن گفتن درباره دیرالزور و بوکمال مربوط به سوریه است نه عراق. لذا ماهیت جنگ چنین اقداماتی را ضروری میسازد. آنچه رزمنده در میدان [نبرد] میبیند با آنچه شخص ناظری میبیند که هیچ تجربه ای در جنگ ندارد متفاوت است.

المالکی با بیان این مطلب افزود: سؤال مهمتر این است که پس از تحویل سلاح داعش به پیشمرگه چه کسی به صدها داعشی اجازه داد که از تلعفر عقب نشینی کنند و همه میدانند که تلفعر نه با جنگ، بلکه با توافق آزاد شد…آیا توافق در اینجا جایز است و در داخل اراضی سوریه جایز نیست؟

وی در پایان نسبت به تلاش برای ایجاد شکاف در صفوف نیروهای مقاومت هشدار داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.