ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 43577
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۱۶
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم گرامیداشت هفته دولت در اندیمشک + تصویر

مراسم گرامیداشت هفته دولت در اندیمشک + تصویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اندیمشک جوان : فرماندار اندیمشک در مراسم گرامیداشت هفته دولت در کانون شهید مطهری اندیمشک گفت: طرح های بزرگ عمرانی اندیمشک با حضور وزرا افتتاح می شوند. فرماندار اندیمشک در مراسم گرامیداشت هفته دولت: برای عمران […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اندیمشک جوان : فرماندار اندیمشک در مراسم گرامیداشت هفته دولت در کانون شهید مطهری اندیمشک گفت: طرح های بزرگ عمرانی اندیمشک با حضور وزرا افتتاح می شوند.

فرماندار اندیمشک در مراسم گرامیداشت هفته دولت: برای عمران شهری اندیمشک برنامه ریزی شده است، طرح های بزرگ عمرانی شهرستان با حضور وزرا افتتاح می شوند.

میزان اعتبارات جذب شده و تعداد پروژه های عمرانی اندیمشک در سال 96 تا پایان امسال و در یک نشست عمومی و  با حضور اصحاب رسانه طراحی و اعلام خواهد شد.

با پیگیری های صورت گرفته طرح احداث روشنایی ورودی های شهرستان ( از طرف دوکوهه) به زودی آغاز می شود تا علاوه بر توسعه خدمات ترافیکی، زیبا سازی فضای شهری انجام شود.

طرح احداث پارک شهدای چهار آذر، جاده سلامت کوی لور، توسعه روشنایی، تکمیل مجموعه ورزشی شهید سروندی، احداث فضاهای آموزشی و تجهیز مدارس، احداث مراکز بهداشتی، احداث سالن جلسات فرمانداری از جمله این طرح ها است و به زودی با حضور وزرا و در آیین های ویژه، طرح های شاخص عمرانی اندیمشک افتتاح می شود.

برای رفع مشکلات کارکنان شهرداری پیگیری های جدی انجام شده است و با اختصاص اعتبار مورد نیاز به زودی مشکلات شهرداری اندیمشک کاهش پیدا می کند، متاسفانه برداشت های مختلف طلبکاران از منابع مالی شهرداری و بی توجهی به تامین اعتبارات مورد نیاز شهرداری یکی از علل عمده مشکلات اخیر است که با پیگیری های ویژه مسئولان و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی زمینه عمران و رفع محرومیت شهرستان بیش از گذشته فراهم می شود.

امام جمعه اندیمشک نیز در سخنانی بر اهمیت حفظ حریم کار در خانه و خانواده تاکید کرد.

در پایان این مراسم نیز از کارمندان نمونه ادارات تقدیر شد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.