ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 43632
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۱۷
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :
حوزه علمیه خاتم الانبیاء برادران شهرستان بن افتتاح شد

حوزه علمیه خاتم الانبیاء برادران شهرستان بن افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام و المسلمین میرافضلی امام جمعه شهرستان بن در گفت‌وگو با  خبرنگار زنگ خبر اظهار کرد: حوزه علمیه مانند سدی محکم و استوار در مقابل حملات دشمنان اسلام است. وی افزود: حوزه های علمیه، مهد علوم اهلبیت هستند و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام و المسلمین میرافضلی امام جمعه شهرستان بن در گفت‌وگو با  خبرنگار زنگ خبر اظهار کرد: حوزه علمیه مانند سدی محکم و استوار در مقابل حملات دشمنان اسلام است.

وی افزود: حوزه های علمیه، مهد علوم اهلبیت هستند و طلبه، نافع ترین علم ها را می آموزد و بستری برای او فراهم می شود تا به تهذیب نفس و علم آموزی بپردازد.

امام جمعه بن بیان کرد: تربیت و پرورش طلبه در حوزه های علمیه نقشی مهم در برابر تهاجم فرهنگی غرب که باورها و اعتقادهای دینی ما را هدف قرار گرفته اند، ایفا می کنند.

 

میرافضلی در ادامه عنوان کرد: با یاری خداوند متعال و در ظلِّ توجهات حضرت ولیعصر (ع) و پیگیری ها مستمر حوزه علمیه خاتم الانبیاء برادران شهرستان بن آغاز به کار کرده است.

وی افزود: این حوزه علمیه همزمان باعید قربان و با همت و همکاری نماینده معزز ولی فقیه در استان حجت الاسلام نکونام و همچنین مسئول محترم حوزه های علمیه در استان حجت الاسلام احمدی و همزمان با سایر حوزه های علمیه کشور افتتاح و آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام احمدی مسئول حوزه های علمیه استان چهارمحال و بختیاری درحاشیه افتتاح حوزه خاتم الانبیا شهرستان بن به خبرنگار زنگ خبر گفت: حوزه علمیه یک دریای جامعی است و در این مسیر تمام راه های دیگر به روی شما باز است و در رشته های متنوع نیز قابلیت تحصیل دارد.

وی بیان کرد: ظرفیت شهرستان بن ظرفیت بسیار آماده ای است و انتظار ما هم این است که طلبه های هر شهرستان بیشتر در آن شهرستان باشد.

احمدی افزود: فعالیت این حوزه در شهرستان کاملا بصورت منظم بوده و امکان شرایط تحصیل در حوزه علمیه این شهرستان کاملا مانند تحصیل در حوزه علمیه شهرکرد و جاهای دیگر است و مدارک و پرونده تحصیلی این طلاب در مرکز حوزه علمیه قم انجام می شود.
 

احمدی ضمن قدردانی از پدر شهید شاه‌محمدی گفت: پدر شهید شاه محمدی زمانی که در قید حیات بود، زمین خود را برای تاسیس حوزه علمیه گذاشت و این پدر شهید تلاش های بسیار زیادی انجام داد تاکنون با تلاش های پیگیر و مستمر امام جمعه شهر این آرزو پدر شهید به واقعیت پیوست.

وی گفت: این آغاز، برای شروع کار حوزه علمیه بسیار عالی است و امید است که ان شالله به یاری خداوند متعال یک حوزه خوب و جامع و در درجه عالی  در سطح استان شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.