ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 43689
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۳۰
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
انقلابی گری زمان ندارد/ شهید رجایی پایبند بر انقلابی گری

انقلابی گری زمان ندارد/ شهید رجایی پایبند بر انقلابی گری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی سعدی پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم بزرگداشت شهیدان باهنر و شهید رجائی به میزبانی مسجد صاحب الامر(عج) سمنان بابیان اینکه  شهید رجایی اهل عزت، صلابت و استحکام در مقابل نظام سلطه بود و همین امر موجب ماندگاری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی سعدی پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم بزرگداشت شهیدان باهنر و شهید رجائی به میزبانی مسجد صاحب الامر(عج) سمنان بابیان اینکه  شهید رجایی اهل عزت، صلابت و استحکام در مقابل نظام سلطه بود و همین امر موجب ماندگاری ایشان در تاریخ این مملکت شد، ابراز داشت: انقلابی گری تنها متعلق به اوایل انقلاب نیست و این مطالبه باید در همه عصرها و دروه ها از سوی مردم و نهادهای مختلف پیگیری شود همان طور که شهید رجائی در کردار و منش خود قبل و بعد از انقلاب علیرغم دوران کوتاه ریاست جمهوری خود بر آن پایبند بود.

وی با بیان اینکه سالروز شهادت رجایی و باهنر، روز مبارزه با ترورسیم نام گرفته است، ابراز داشت: با نگاهی به تاریخ به روشنی می توان دریافت که ایران همواره از قربانیان تروریسم طی سال های گذشته بوده است در هفتم تیرماه سال ۶۰ آن نابغه انقلاب شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان، بعد از آن با فاصله کوتاهی در مسجد ابوذر تهران رهبر معظم انقلاب، در اتفاق بعد رئیس جمهوری که با رای بالای ملت انتخاب شده بود به همراه نخست وزیر و چند نفر دیگر ترور می شوند.

استاد دانشگاه امام صادق(ع) بابیان اینکه شعار منافقان مبارزه برای تحقق دموکراسی بود، اما باید از آنها پرسید کدام دموکراسی؟ ابراز داشت: ایران حوادث تروریستی داخل و خارج از کشور را محکوم می کند و یکی از اشکال نظام سلطه در این امر وجود دارد که با استاندارد دوگانه برای خود ترور بد و خوب تعریف می کند.

سعدی در ادامه تصریح کرد: ۱۷ هزار انسان بی گناه شامل زن، کودک، پیر و جوان، بازاری و کارگر به وسیله منافقان و ایادی استکبار  به شهادت رسیدند و در حادثه تروریستی مجلس نیز رئیس جمهور آمریکا به جای اینکه این حادثه را محکوم کند، به مردم ایران گوشه و کنایه می زند و این درحالی است که باید پرسید چه کسی تروریست را پرورش میدهد؟ دلارها از کجا به مدارس تکفیری ها تزریق میشود؟

وی با اشاره به اینکه شهید رجایی در مقابل نظام سلطه مرعوب نبود، افزود: اگر در این نظام سلطه جهانخوار مرعوب باشیم و یک قدم عقب بنشینیم نه تنها منافع ما تامین نخواهد شد بلکه دشمن منابع ما را را نیز به تاراج خواهد برد و نمونه این مطلب در تاریخ بسیار تکرار شده است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به شاخصه های شهید رجایی، ابراز داشت: عنصر ساده زیستی، رجایی را شهید رجایی کرد، یعنی در شعار نمیگوید ما مردمی هستیم، ایشان در عمل این شعار را نشان دادند.

سعدی در ادامه تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سالگرد امام راحل(ره) فرمودند جای جلاد و شهید نباید با هم عوض شود، امروز مظلوم رجایی و باهنر هستند و جلاد آن فردی محسوب می شود که این عزیزان را به خاک و خون کشید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.