ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 43702
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۵۴
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
جنگ در مراوی علیه تروریست ها در مراحل نهایی است

جنگ در مراوی علیه تروریست ها در مراحل نهایی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  بولتن نیوز، دورته مدت کوتاهی پس از آنکه نیروهای دولتی یک پل حیاتی را در شهر مراوی که بخشی از آن در اشغال تروریست ها است، پس گرفتند این موضع را گرفت. این پل امکان دسترسی آسان به نیروهای نظامی را برای نبرد با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  بولتن نیوز، دورته مدت کوتاهی پس از آنکه نیروهای دولتی یک پل حیاتی را در شهر مراوی که بخشی از آن در اشغال تروریست ها است، پس گرفتند این موضع را گرفت. این پل امکان دسترسی آسان به نیروهای نظامی را برای نبرد با تروریست ها می دهد.
به نوشته روز پنجشنبه تارنمای شبکه خبر آسیا، وی در مانیل پایتخت فیلیپین و حدود 800 کیلومتری شمال منطقه نبرد، گفت: ما در مرحله نهایی نبرد قرار داریم.
تروریست های مرتبط با داعش از اوایل خرداد ماه بخشی از شهر مراوی را اشغال کردند که ارتش فیلیپین می گوید حدود 800 نفر در آن کشته شده اند.
تروریست ها قصد داشتند این شهر را مقر خلافت به اصطلاح اسلامی خود در جنوب شرق آسیا قرار دهند و به حملات خود در منطقه ادامه دهند.
این نبردها بخش های زیادی از شهر 200 هزار نفری مراوی را به ویرانه ای تبدیل کرده است که بازسازی آن پس از پایان جنگ به زمان زیاد و هزینه بالایی نیاز دارد.
رئیس جمهوری فیلیپین روز چهارشنبه هشدار داد که تروریست ها هنوز می توانند جنگ در مراوی را به جاهای دیگر فیلیپین به ویژه در جنوب این کشور که اقلیت مسلمان مستقر هستند، بکشانند و حملاتی انجام دهند.
مناطق جنوبی فیلیپین مدتهاست توسط گروه های مسلح از جمله چریک های جدایی طلب و غیرقانونی که بعضی از آنها با داعش همپیمان شده اند، به مناطق ناامن تبدیل شده است.
دورترته گفت که شهرهای دیگر جنوبی فیلیپین با جمعیت زیاد مسلمان، از جمله زادگاهش ‘داوائو’، آسیب پذیر هستند، هر چند مانیل پایتخت نیز ممکن است یک هدف باشد.
رئیس جمهوری فیلیپین پس از اشغال بخشی از مراوی در اوایل خرداد ماه توسط تروریست ها در جزیره بزرگ میندانائو با بیش از 20 میلیون جمعیت و چند استان حکومت نظامی اعلام کرد و این وضعیت تا پایان سال جاری میلادی ادامه دارد.
سرتیپ ‘رستیتوتو پادیلا’ سخنگوی ارتش فیلیپین، گفت که تنها 40 تروریست در حال حاضر در مراوی حضور دارند و مناطقی را که در اشغال دارند به 500 متر مربع محدود می شود.
اما پادیلا هشدار داد ساختمان های زیادی در این منطقه وجود دارد که در آن می توان پنهان شد، در حالی که یک فرمانده محلی می گوید که انتظار می رود جنگ شدید باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.