ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 43707
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۱۱
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
راه‌آهن قزوین- تهران دوخطه می‌شود

راه‌آهن قزوین- تهران دوخطه می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، داوود محمدی صبح امروز در همایش راه رجایی که در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان استان قزوین برگزار شد اظهار داشت: علی‌رغم مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها دولت خدمات ویژه‌ای ارایه کرد. وی بیان کرد: دولت در سطح استان قزوین برنامه‌ها و طرح‌های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، داوود محمدی صبح امروز در همایش راه رجایی که در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان استان قزوین برگزار شد اظهار داشت: علی‌رغم مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها دولت خدمات ویژه‌ای ارایه کرد.

وی بیان کرد: دولت در سطح استان قزوین برنامه‌ها و طرح‌های متعددی اجرایی کرده که از جمله آن می‌توان به اقدامات انجام شده در حوزه آب، راه‌های روستایی و مسائل درمانی اشاره کرد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با همت مسئولان راه‌آهن قزوین-رشت تا مهرماه امسال و دوخطه شدن محور قزوین-تهران تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدی گفت: شهید رجایی به عنوان الگوی ملی در سطح کشور و جهان مطرح بوده چراکه نماد ایثار، مقاومت، صبر و فداکاری بود و در جامعه کنونی باید ابعاد شخصیتی ایشان تبیین شود.

شهید رجایی مدیری تحول‌گرا بود

محمدعلی حضرتی‌ها مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین در این همایش اظهار داشت: بنیاد فرهنگی شهید رجایی از سال 77 در استان راه‌اندازی شده که تاکنون 5 کنگره در این زمینه برگزار شده است.

وی بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته ادامه داشتن برنامه‌های مربوط به شهید رجایی در طول سال در دستور کار بوده که در این زمینه اقدامات لازم انجام خواهد شد.

حضرتی‌ها ادامه داد: شهید رجایی مدیری تحول گرا بود که تغییرات اساسی در مدیریت ایجاد کرد که امروز مدیران و مسئولان باید این شیوه مدیریتی را الگوی خود قرار دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: ساده‌زیستی مهمترین ویژگی شهید رجایی بود در حالی که ایشان از نظر علمی نیز شخصیتی ممتاز داشتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.