ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 4373
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
جريان مقاومت مديون خون شهداي مدافع حرم است

جريان مقاومت مديون خون شهداي مدافع حرم است

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از عصر دوشنبه خبرنگار فرهنگي ايرنا، غلامرضا كريمي در مراسم يادواره دانشجوي بسيجي شهيد محمد آژند، مدافعين حرم را از نمادهاي بارز فرهنگي درعصر كنوني دانست كه با روحيه جهادي خود راهي كارزار مقاومت شده و جان خود را در طَبَق اخلاص قرار دادند. وي افزود: گروهك هاي […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از عصر دوشنبه خبرنگار فرهنگي ايرنا، غلامرضا كريمي در مراسم يادواره دانشجوي بسيجي شهيد محمد آژند، مدافعين حرم را از نمادهاي بارز فرهنگي درعصر كنوني دانست كه با روحيه جهادي خود راهي كارزار مقاومت شده و جان خود را در طَبَق اخلاص قرار دادند.
وي افزود: گروهك هاي مختلف تكفيري و وهابي به پشتوانه جبهه مقاومت غربي – عربي، سوريه را به ميدان كارزار بين المللي براي نشانه روي اسلام ناب محمدي (ص) و نابود كردن جبهه مقاومت تبديل كردند؛ لكن جوانان دلباخته سالار شهيدان (ع) و فرزندان معنوي امام خميني (ره) كه گهواره نشينان روزهاي انقلاب بودند، در دفاع از جبهه جهاني مقاومت به سوي خط مقدم شتافتند و در جوار حرم شريف زينب كبري (س) به خيل شهداي كربلايي پيوستند.
دبيريادواره دانشجوي بسيجي شهيد محمد آژند تاكيدكرد: عشق به اسلام و انقلاب و ولايت آنچنان در خانواده هاي ايراني زياد است كه شهداي حرم با خون خود اسلام را سربلند كرده و با ياري خداوند، همانطور كه رهبر معظم انقلاب فرمودند آمريكا، اسرائيل و داعش را در مسير سقوط به حركت درخواهند آورد.
كريمي ضمن بيان حمايت جمهوري اسلامي ايران از ملت مظلوم سوريه و عراق افزود: با توجه به اهميت دفاع از محور مقاومت در كشور سوريه، حضور جمهوري اسلامي ايران در آن كشور، حضوري براي دفاع از اسلام ناب است. علاوه بر اين، چون انقلاب اسلامي در آن سوي مرزها دچار هجمه استكبار و صهيونيست ها شده، جمهوري اسلامي وظيفه خود مي داند كه در سوريه بنا به درخواست دولت اين كشور براي فعاليت‌هاي مستشاري حضور داشته باشد.
وي همچنين با برشمردن اهداف برگزاري يادواره دانشجوي بسيجي شهيد محمد آژند، ولايت مداري، استمرار در بر پا داشتن نماز اول وقت و امربه معروف و نهي از منكر را از ويژگي هاي برجسته شهيد محمد آژند برشمرده و لزوم پاسداشت ياد و خاطره شهداي مدافع حرم و اقدام ارزشمند آنان در دفاع از حريم اسلام را يادآور شد.
شهيد محمد آژند دانشجوي رشته مديريت مركز علمي كاربردي آموزش هاي شهروندي در راه دفاع از مظلوم، حريم اسلام و حرم حضرت زينب سلام الله عليه در حلب سوريه به شهادت رسيد كه هنوز پيكر پاك و مطهر اين شهيد عزيز به ميهن بازنگشته است.
يادواره اين شهيد مدافع حرم با هدف حفظ آرمان هاي انقلاب، نظام و ارزش هاي اسلامي، حركت در راستاي بيانات ارزشمند مقام معظم رهبري، لزوم پاسداشت ياد و خاطره شهداي مدافع حرم و اقدام ارزشمند آنها در محافظت خارج از مرزهاي كشور و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت ميان جوانان و دانشجويان به همت مركز علمي كاربردي آموزش هاي شهروندي عصر امروز در مجتمع اجتماعي و فرهنگي امام علي(ع) شهرك گلستان با حضور مقامات نظامي و مديران شهرداري تهران برگزار شد.
فراهنگ**9362**1724

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن