ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 43767
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
شهیدان رجایی و باهنر الگویی برای همه کارگزاران نظام هستند

شهیدان رجایی و باهنر الگویی برای همه کارگزاران نظام هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا حسینعلی امیری در جلسه شورای اداری استان گلستان، تصریح کرد: هفته دولت فرصتی برای تقدیر و قدردانی از زحمات و خدمات مجموعه دولت، نه تنها به عنوان قوه مجریه بلکه به معنای کل کارگزاران نظام جمهوری اسلامی است. وی افزود: امروز به برکت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا حسینعلی امیری در جلسه شورای اداری استان گلستان، تصریح کرد: هفته دولت فرصتی برای تقدیر و قدردانی از زحمات و خدمات مجموعه دولت، نه تنها به عنوان قوه مجریه بلکه به معنای کل کارگزاران نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: امروز به برکت خون شهدا، کشور از یک امنیت و آرامش خوبی برخوردار هستیم.

امیری یادآور شد: عده ای گمان می کردند با رفتن آنان دفترعمرشان بسته شد اما شهیدان رجایی و باهنر 30 سال پس از شهادتشان زنده اند و کماکان هر سال و در خیلی از ایام دیگر سال به نوعی از این دو عزیز یاد می‌ کنیم.

معاون امور مجلس رییس جمهور خاطر نشان کرد: واقعیت این است که ویژگی‌های شخصیتی، مشی اجتماعی و سیاسی، سلوک فردی و سلوک اجتماعی در عرصه‌های مختلفی که این دو شهید بزرگوار داشتند، آنان را به عنوان چهره‌های ماندگار در تاریخ کشور ما به یادگار گذاشته است.

امیری گفت: وقتی صحبت از انسانی متعهد، شریف، متدین، خدمتگزار و متواضع و افرادی که درد مردم را درد خود می‌دانستند و خوشحالی مردم آنان را خوشحال می‌کرد و عشق به خدمت داشتند، می کنیم در ذهن ما شخصیت‌هایی از جنس شهیدان رجایی و باهنر متبادر می شود.

وی اظهار کرد: در زندگی شخصی شهید رجایی چه زمانی که معلم بود، نماینده مجلس، نخست وزیر شد و به ریاست جمهوری رسید هیچ تغییری در وضعیت شخصیتی، اجتماعی و غیره آنان حاصل نشد. شهیدان رجایی و باهنر همان تواضعی را در دوره ریاست جمهوری و نخست وزیری داشتند که زمانی که معلم ساده‌ای بودند، داشتند.

معاون امور مجلس رییس جمهور گفت: سلامت نفس، توجه به حل مشکلات و گره‌های مردم، توجه به زیردستان و کارگزاران و افرادی که با این دو شهید کار می‌کردند، از ویژگی‌های بارز این شهیدان بود.

وی خطاب به مدیران گفت: عمر مدیریتی خیلی طولانی نیست و دوره مسئولیت‌ها به پایان می‌رسد. شهید رجایی با سختی‌هایی که در اوایل انقلاب و محدودیت‌های منابع که وجود داشت، جنگ و ناآرامی‌های داخلی بود، چطور توانست کشور را مدیریت کند. یکی از دلایل نامگذاری‌ها برای پرداختن به فلسفه‌ها و یادآوری‌ هاست.

امیری اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر دو الگو برای همه کارگزاران نظام جمهوری اسلامی هستند که امیدواریم در این مسیر گام برداریم.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.