ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 43769
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
ضریب بهره‌وری در مازندران افزایش یافت

ضریب بهره‌وری در مازندران افزایش یافت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری، ربیع فلاح جلودار امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان عرصه خدمت در جشنواره شهید رجایی مازندران، اظهار داشت: گرامی می‌داریم یادو خاطه شهدابه ویژه 17هزار شهید ترور و 385 شهید کارمند استان و شهدای مدافع حرم وشهید رجایی و باهنر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری، ربیع فلاح جلودار امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان عرصه خدمت در جشنواره شهید رجایی مازندران، اظهار داشت: گرامی می‌داریم یادو خاطه شهدابه ویژه 17هزار شهید ترور و 385 شهید کارمند استان و شهدای مدافع حرم وشهید رجایی و باهنر که امنیت و آرامش امروز را مدیون این قهرمانان تاریخ هستیم.

وی افزود: در هر سنگری باید از مولفه‌های شخصیتی این شهدا جهت ارائه خدمت استفاده کنیم.

فلاح بیان کرد: مازندران در بخش‌های مختلف ازاستان‌های موفق در کشور بوده و اکنون با همدلی در مسیر تو سعه قرار دارد.

استاندار مازندران گفت: در بحث دولت الکترونیک گام‌های موثری برداشته شد که این امر در کاهش فسار اداری بسیار تاثیرگذار بوده که باید در دستورکار قرار گیرد و در زمینه مدیریت قطعا شایستگان در منصب امور قرار می‌گیرند.

فلاح افزود: مدیرانی که در زمینه زمان کاری خود اعتراض دارند می‌توانند از چرخه مدیریت خارج شوند و افرادی با اگیزه بهتر وارد پست مدیریتی شوند.

استاندار مازندران گفت: امسال که مزین به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شد باید در زمینه تولید و ایجاد اشتغال و بهره‌وری را افزایش دهیم و برای توسعه نظام گام برداریم.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی تا پایان شهریور فرصت دارند برنامه‌های خودرا ارائه دهند و مدیران از اختلاف میان خود بپرهیزند در غیر این صورت جایگاهی در مدیریت استان ندارند.

استاندار مازندران بیان کرد: شاخص‌های حمایت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع از شاخص‌های مهم در ارزیابی ادارات بوده که دستگاه‌هایی که از ارزیابی خودداری کردند باید پاسخگو باشند و در زمینه انتخاب شهردار باید شهرداران با فرمانداران تعامل داشته باشند زیرا دیگر زمان اختلاف و درگیری نیست و وقت را تلف نکنیم بلکه تنها به خدمت فکر کنیم و منابع و بیت‌المال را به درستی مصرف و مدیریت کنیم.

وی گفت:مازندران ظرفیت‌های فراوانی دارد که تلاش داریم با جذب سرمایه‌گذار واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی در زمینه تولید اشتغال که از اهمیت فراوانی برخوردار است و تمام طرح‌های نیمه تمام دولت در طول این چهار سال به اتمام می‌رسد باید مقابل دشمنان بایستیم و ازحق محرومان جامعه حمایت کنیم.

استاندار مازندران افوزد: بیکاری یکی از معضلات استان بوده که امسال سهم اشتغال دراستان 40 هزار شغل است که تلاش داریم به 50 هزار شغل برسانیم و مدیران باید بیشتر تلاش کنند و چالش‌ها و مشکلات را رفع کنیم.

در پایان مراسم در بخش شاخص‌های عمومی از شرکت آب و فاضلاب شهری، شرکت برق منطقه ای و شرکت توزیع برق مازندران، بندر امیر آباد،بنادر و دریانودری استان و در حوزه شاخص‌های اختصاصی نیز بنیاد شهید و امور ایثارگران، آب و فاضلاب روستایی مازندران، بهزیستی مازندران،اقتصاد و دارایی و سازمان انتقال خون دستگاه‌های برتر استان شدند.

در مجموع عمومی و اختصاصی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، اداره کل استاندارد ، توزیع نیروی برق غرب مازندران، ثبت احوال مازندران واداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.