ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 43777
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
ویژه برنامه‌های صدا و سیما به مناسبت سالروز شهادت محمود کاوه اعلام شد

ویژه برنامه‌های صدا و سیما به مناسبت سالروز شهادت محمود کاوه اعلام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا آینه دار در گفتگو با مشهدپیام در رابطه با ویژه برنامه های سال روز شهید کاوه عنوان کرد: «شهید محمود کاوه»، در سال‌های دفاع مقدس، فرماندهی لشگر ۱۵۵ ویژه شهدا را بر عهده داشت و از شاگردان شهید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا آینه دار در گفتگو با مشهدپیام در رابطه با ویژه برنامه های سال روز شهید کاوه عنوان کرد: «شهید محمود کاوه»، در سال‌های دفاع مقدس، فرماندهی لشگر ۱۵۵ ویژه شهدا را بر عهده داشت و از شاگردان شهید «محمد بروجردی» به شمار می‌رفت. «محمود کاوه»، پس از سال ها جهاد و حماسه آفرینی در جبهه‌های غرب کشور، در سال ۶۵، در منطقه حاج عمران، شربت شهادت نوشید و پیکر پاکش در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد.

 

وی ادامه داد: صدا و سیمای خراسان رضوی با هدف حفظ و گسترش فرهنگ دفاع مقدس امروز و در سالروز شهادت شهید کاوه برنامه های متنوعی را در شبکه پایتخت معنوی جهان اسلام پخش می کند.

 

قائم مقام ومدیر مرکز بسیج صدا و سیمای خراسان رضوی اظهار کرد: تولید و پخش موشن گرافیک ویژه معرفی این سردار شهید، تولید و پخش تیزر اطلاع رسانی مراسم سالگرد شهید کاوه در بهشت رضا(ع)، تأمین و پخش فتو کلیپ از جمله مهمترین برنامه های امروز سیمای شبکه خراسان رضوی است.

 

آینه دار ادامه داد: پخش فیلم سینمایی «شور شیرین» در روز ۹ شهریور ساعت ۱۴، ضبط و پخش ویژه برنامه سالگرد شهید کاوه در بهشت رضا(ع) و پخش برنامه «یکی مثل ما» ویژه شهید کاوه از دیگر برنامه های است که امروز از سیما پخش خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: در حوزه صدا برنامه های«وصل دوست»، «برنامه تولدی دیگر»، «برنامه سرداران آفتاب» و نمایش «سفیر استاد» ، پنجشنبه ساعت ۲۳ به روی آنتن می رود.

 

قائم مقام ومدیر مرکز بسیج صدا و سیمای خراسان رضوی با تاکید بر لزوم تلاش برای انتقال مفاهیم و آرمانهای فرهنگ دفاع مقدس به نسلهای آینده، رسانه ها و بویژه رسانه ملی را یکی از ارکان اصلی در این زمینه دانست و بیان کرد: بسیج صدا و سیمای خراسان رضوی از همه ظرفیتهای موجود برای تولید برنامه هایی جذاب و هدفمند استفاده خواهد کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.