ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 43787
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
  • 122 بازدید
  • ارسال توسط :
اعلام ویژه برنامه های روز عید قربان در حرم رضوی

اعلام ویژه برنامه های روز عید قربان در حرم رضوی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پارس نیوز، مرکز خراسان رضوی، معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: همزمان با دهم ذی حجه، فردا جمعه 10 شهریور جشن با شکوهی با حضور زائران در رواق امام خمینی(ره)حرم رضوی برگزار می‏شود. حجت الاسلام سید جلال حسینی افزود:این برنامه‌ از ساعت 10تا 12با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پارس نیوز،

مرکز خراسان رضوی، معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: همزمان با دهم ذی حجه، فردا جمعه 10اعلام ویژه برنامه های روز عید قربان در حرم رضوی شهریور جشن با شکوهی با حضور زائران در رواق امام خمینی(ره)حرم رضوی برگزار می‏شود.

حجت الاسلام سید جلال حسینی افزود:این برنامه‌ از ساعت 10تا 12با حضور مسئولان کشوری و لشکری، خادمان امام هشتم(ع) و همچنین زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی با سخنرانی حجت‌الاسلام مرتضی دهشت، خطیب و سخنران مذهبی در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

او گفت: مولودی خوانی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) واجرای گروه تواشیح ولیعصر(عج) از دیگر برنامه های این مراسم است.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی با تاکید بر این که هرگونه امکانات رفاهی برای حضور زائران و مجاوران در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) فراهم است افزود: ویژه برنامه های اختصاصی نیز با هدف تبیین جایگاه ولایت برای زائران غیر ایرانی در حرم مطهر رضوی برگزار می شود .

حسینی گفت : مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی در رواق‌های دارالمرحمه، کوثر و غدیر بخشی از ویژه برنامه های عید قربان برای زائران غیر ایرانی است.

به گفته منبتی معاون اماکن متبرکه حرم رضوی به مناسبت عیدسعید قربان شب و روز عید، نقاره به صورت ویژه از نقاره خانه حرم مطهر رضوی نواخته می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.