ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 43800
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
  • 439 بازدید
  • ارسال توسط :
مدیریت جهادی؛ مدیریتی همراه با تدبیر، نظم و جسارت

مدیریت جهادی؛ مدیریتی همراه با تدبیر، نظم و جسارت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان روز پنجشنبه در دیدار مدیرکل و اعضای شورای معاونین سازمان صدا و سیمای مرکز کرمان، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان باهنر و رجایی، افزود: براساس فرمایشات مقام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان روز پنجشنبه در دیدار مدیرکل و اعضای شورای معاونین سازمان صدا و سیمای مرکز کرمان، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان باهنر و رجایی، افزود: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، دوره تصدی شهیدان باهنر و رجایی کوتاه بود و همین امر موجب شد تا کارنامه اجرایی مشخصی نباشد.
وی دوره تصدی شهیدان باهنر و رجایی را دارای فرهنگ مدیریت جهادی دانست و یادآورشد: براساس تفکرات برخی که از مدیریت جهادی به عنوان مدیریت بی نظم و بی تدبیر یاد می کنند، مدیریت جهادی، مدیریتی همراه با تدبیر، نظم، جسارت و مردمی بودن است.
استاندار کرمان از مدیریت جهادی به عنوان تلاش مفید در ساعت اداری نام برد که نیازمند خلوص نیت است و تصریح کرد: براساس آمار مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، ساعت مفید دستگاه های دولتی در کشور 22 دقیقه در روز است.
رزم حسینی با تاکید براینکه در استان کرمان بدنبال نهادسازی اقتصاد مقاومتی واقعی هستیم، خاطرنشان کرد: بخش مردمی کردن اقتصاد یکی از مهم ترین بخش های سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری است که از سوی دولت تدبیر و امید در حال اجراست.
وی اقتصاد مقاومتی را به معنای استفاده از ظرفیت های بخش غیردولتی دانست و گفت: به عنوان مثال کشور ژاپن که از ظرفیت های قابل ملاحظه ای همچون نفت و معدن ندارد، به عنوان بزرگترین تولید کننده پتروشیمی جهان شناخته می شود زیرا توانسته است که این مزیت را ایجاد کند.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی توسط 22 شرکت و موسسه توسعه گرا در استان کرمان در حال اجراست، افزود: این شرکت های توسعه گرا بدنبال خلق چنین مزیت ها و ظرفیت هاست، این الگوی جسورانه و کار سختی است که به موسساتی که ماموریت خاص خودشان را دارند، مسئولیت اجتماعی واگذار کنیم.
رزم حسینی ضمن قدردانی از همکاری خوب سازمان صدا و سیمای مرکز کرمان در این دوره، یادآورشد: ابزارهای رسانه ای باید در جهت کاهش وابستگی های مردم به دولت به کار گرفته شوند تا چابک سازی در بدنه دولت صورت پذیرد.
وی با اشاره به ثمرات الگوی طرح زون بندی استان کرمان به مناطق اقتصادی، تصریح کرد: هیچ وزیر و مسئول عالی رتبه ای را ندیدم که الگوی اقتصاد مقاومتی استان را تایید و تحسین نکند بلکه خواستار پایداری و استمرار این الگو بوده اند که می تواند کشور را از این بن بست رها کند.
استاندار کرمان با تاکید براینکه اقتصاد مقاومتی در استان کرمان کارنامه عملگرایانه و قابل رصدی دارد لذا این الگو باید با همکاری رسانه ها نهادینه شود، خاطرنشان کرد: انتظار می رود طی دو ماه آینده مجوز نهاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان از سوی وزیر کشور صادر کرده و دستگاه های اجرایی استان این نهاد را پشتیبانی کنند.
رزم حسینی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه تعالی فرهنگی شهر اقتصاد مقاومتی قلعه گنج فی مابین رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و افزود: طرح نجات در حاشیه شهر کرمان قریب به دو سال در حال اجراست که انتظار می رود ثمرات این طرح تبلیغ شود.
وی با تاکید براینکه اقتصاد مقاومتی به تنهایی اقتصاد را شامل نمی شود، یادآورشد: انتظار نداریم که رسانه ملی تبلیغ غیرموجه از مسئولین داشته باشند زیرا این خود ضد تبلیغ است و موجب اعتمادسوزی می شود.
استاندار کرمان خواستار معرفی مفاخر و مشاهیر استان بویژه در بین نسل جوان شد که در حوزه های مختلف منشاء اثر بوده اند و تصریح کرد: مرکز کرمان شناسی در این راستا اقداماتی انجام داده است که رسانه ای نشده و در کتابخانه ها بایگانی شده است.
رزم حسینی با تاکید براینکه استان کرمان بدرستی و به شایستگی در حوزه داخلی و خارجی معرفی نشده است و رسانه می تواند در این حوزه منشاء اثر باشد، خاطرنشان کرد: کشور از آن همه است که باید برای ساخت و آبادانی آن همگان تلاش کنند و در این مسیر نباید خسته و ناامید شد.
وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران از شرایط خوبی در خاورمیانه برخوردار است، گفت: از اقتدار ملی جمهوری اسلامی ایران که در منطقه ایجاد شده است باید در جهت تقویت اقتصاد خانوارها استفاده کرد.
استاندار کرمان در ادامه افزود: مدیریت جهادی با تعامل سازنده و بلوغ سیاسی و مدیریت ایجاد خواهد شد که طی 4 سال گذشته اقدامات خوبی در استان کرمان صورت گرفته است اما برخی محدودیت ها موجب شده تا انتظاراتمان برآورده نشود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.