ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 43814
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
  • 284 بازدید
  • ارسال توسط :
افشای طرح داعش برای اشغال دو شهرک لبنانی

افشای طرح داعش برای اشغال دو شهرک لبنانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، گروه رسانه‌ای «الاعلام الحربی» نزدیک به مقاومت، امروز ویدئویی منتشر واعلام کرد که اسناد به دست آمده حاکی از قصد قبلی داعش برای حمله به دو شهرک لبنان است.  الاعلام الحربی اعلام کرد که «رزمندگان مقاومت به هنگام عملیات پاکسازی برخی نقاط در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، گروه رسانه‌ای «الاعلام الحربی» نزدیک به مقاومت، امروز ویدئویی منتشر واعلام کرد که اسناد به دست آمده حاکی از قصد قبلی داعش برای حمله به دو شهرک لبنان است. 

الاعلام الحربی اعلام کرد که «رزمندگان مقاومت به هنگام عملیات پاکسازی برخی نقاط در جرود القلمون (نقطه ابو السوس) که در اشغال گروه تروریستی داعش بود، کارت حافظه‌ای (SD) یافتند که در کیف یکی از تروریست‌ها به جا مانده بود».

نقطه «ابو السوس» در حقیقت مرکز استقرار «موفق الجربان» از فرماندهان میدانی داعش در قلمون بود. 

در این کارت، تصاویر ویدئویی وجود داشت از یکی از سران داعش که در آن طرح این گروهک برای اشغال دو شهرک القاع و رأس بعلبک را توضیح می‌دهد که در برنامه این گروه برای اشغال بوده است. 

عملیات اخیر ارتش لبنان و مقاومت که پیشدستانه بود، و سبب پاکسازی کامل ارتفاعات شرقی لبنان از داعش و جبهة النصره شده، در حقیقت این عملیات داعش را خنثی کرده است. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.