ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 43870
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
ناله‌های “العفو” جاماندگان شب قدر در فضای مساجد لرستان طنین‌انداز شد

ناله‌های “العفو” جاماندگان شب قدر در فضای مساجد لرستان طنین‌انداز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های لرستان، بیش از 120 مسجد، حسینیه و فضای معنوی امسال میزبان ناله‌های الهی العفو جاماندگان شب‌های قدر در جای‌جای شهرها و روستاهای استان لرستان بود تا فرصتی باشد برای استغاثه به درگاه الهی. فضای امسال دعای عرفه عجین بود با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های لرستان، بیش از 120 مسجد، حسینیه و فضای معنوی امسال میزبان ناله‌های الهی العفو جاماندگان شب‌های قدر در جای‌جای شهرها و روستاهای استان لرستان بود تا فرصتی باشد برای استغاثه به درگاه الهی.

فضای امسال دعای عرفه عجین بود با عطر و یاد شهدای منا و مدافعان حرم به‌ویژه شهید محسن حججی که این روزها نام و یادش فضای کشور را آکنده از یاد اباعبدالله الحسین(ع) کرده است.

زائران عرفه امسال در استان لرستان با یاد شهدای مدافع حرم حال و هوایی متفاوت از سال‌های گذشته داشتند و به پاسداشت یاد و خاطره شهدای منا در این استان به دعا و تضرع در درگاه الهی پرداختند.

عرفه فرصتی برای یافتن است، یافتن خویش در دریای بیکران الهی. عرفه یادآور مضامین عرفانی والایی است که سید و سالار شهیدان در زمزمه باخدای خویش در صحرای عرفات برجای گذاشته است.

عرفه سراسر معرفت و شناختی است که در تمام طول سال یگانه و بی‌نظیر است و پس از شب‌های ارجمند قدر، روزی بی‌قدر و بی‌مثال است و هدف باری‌تعالی برای آمرزش بندگان عاصی در این روزبه نهایت رسیده و رأفت الهی شامل حال میهمانان این روز در صحرای عرفات و آرزومندان آن دیار عرفانی در دیگر نقاط است.

عرفه به معنای شناخت است، عمق معرفت الله که هرسال برای بندگان منتظر تکرار می‌شود و چه زیباست طنین ناله‌های "آنت الذی…" زائران حریم یار.

پس از عرفه نیایش و دعا عید قربان جشن رهایی از اسارت نفس و شکوفایی ایمان و یقین و عید سرسپردگی و بندگی است که در این روز بندگی به اوج کمال می‌رسد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.