ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 43874
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
سایت شهید رجایی در قزوین راه اندازی شد

سایت شهید رجایی در قزوین راه اندازی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، در همایش راه شهید رجایی که به مناسبت هفته دولت در سالن تربیت معلم قزوین برگزار شد از سایت شهید رجایی رونمایی شد. جواد حضرتی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین در این مراسم گفت: برای دسترسی آسان و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، در همایش راه شهید رجایی که به مناسبت هفته دولت در سالن تربیت معلم قزوین برگزار شد از سایت شهید رجایی رونمایی شد.

جواد حضرتی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین در این مراسم گفت: برای دسترسی آسان و جامع به اطلاعات مربوط به زندگی شهید رجایی سایت این شهید والامقام در استان راه اندازی می شود.

وی اضافه کرد: راه اندازی این سایت امروز همزمان با هفته دولت به صورت آزمایشی رونمایی شده است و در حال تکمیل اطلاعات آن هستیم.

حضرتی بیان کرد: در این سایت که شاید برای اولین بار است که برای شهیدی با این جامعیت راه اندازی شده تمامی اطلاعات مربوط به زندگینامه، خودنوشت ها، وصیت نامه، عکس ها و فیلمهای موجود، سخنرانی های شهید، بارگذاری شده است.

وی یادآورشد: همچنین با کسب اجازه از مولف کتاب ۸۰۰ صفحه ای در مورد شهید در این سایت بارگذاری شده است که قابل دسترس برای علاقمندان شهید است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین تصریح کرد: تمامی صداهای ضبط شده از شهید، کتب تالیف شده شالم ۲۰ جلد کتاب، خاطرات همراهان شهید رجایی، مقالات در سایت شهید رجایی بارگذاری شده و محققان و پژوهشگران و علاقمندان این شهید در دسترس است و بدون واسطه این اطلاعات در اختیار قرار گرفته است.

حضرتی اظهارداشت: همچنین اسناد ساواک در مورد شهید رجایی، نامه های اداری، نامه های مکتوب دست نوشته شهید، در این سایت موجود است.

وی از عموم مردم خواست اگر از شهید رجایی مطلب، خاطره، عکس و یا فیلمی دارند برای غنی شدن سایت در اختیار ستاد بزرگدشات شهید رجایی در قزوین قرار دهند.

در همایش راه شهید رجایی همچنین خاطره گویی از زندگی شهید رجایی به صورت نقالی توسط استاد حسن بیگی اجرا شد.

تجلیل از خانواده شهید مسعود امامی استاندار فقید قزوین و اجرای قطعه ای در مورد شهید رجایی توسط ارکستر سمفونیک، اجرای قطعه موسیقی در وضف شهید توسط حسام خانی کوچکترین خواننده کشور و تجلیل از خدمات دکتر صالحی از دیگپر برنامه های همایش شهید رجایی در قزوین بود.
 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.