ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 43876
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
بازداشت یک عضو فعال میدانی داعش در عرسال لبنان

بازداشت یک عضو فعال میدانی داعش در عرسال لبنان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، رسانه‌های لبنان روز پنجشنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از دادند مقامات این کشور، یک سرکرده احتمالی داعش را دستگیر کردند و مورد بازجویی قرار دادند. خبرگزاری دولتی «ان ان ای» لبنان در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، رسانه‌های لبنان روز پنجشنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از دادند مقامات این کشور، یک سرکرده احتمالی داعش را دستگیر کردند و مورد بازجویی قرار دادند.

خبرگزاری دولتی «ان ان ای» لبنان در این باره اعلام کرد پرونده مربوط به این سرکرده احتمالی داعش، به یک دادگاه ویژه ارائه شده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، نیرو‌های امنیتی لبنان این فرد را در شهر عرسال در شمال شرق لبنان و نزدیک مناطقی که تا هفته گذشته تحت سلطه داعش قرار داشت بازداشت کردند. حملات هفته گذشته ارتش لبنان باعث بیرون رانده شدن تروریست‌های داعش از این منطقه شد.

در گزارش خبرگزاری «ان ان ای» در این‌باره آمده است فرد دستگیر شده در جریان بازجویی‌ها، به مشارکت در چندین حمله در لبنان، و همچنین جذب نیرو، قاچاق، آدم‌ربایی، تامین سلاح و تامین مالی عملیات داعش اعتراف کرد.

همچنین قاضی یک دادگاه نظامی در لبنان روز پنجشنبه، ۳۹ تبعه سوری، فلسطینی و لبنانی را به عضویت یا اشاعه ایدئولوژی داعش متهم کرد.

داعش طی سال‌های اخیر چندین عملیات را در لبنان انجام داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به مجموعه‌ای از بمب‌گذاری‌های انتحاری در شهر القاع در دره بقاع اشاره کرد

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.