ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 43882
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
  • 476 بازدید
  • ارسال توسط :
والی داعش خواستار انتقال تروریست ها از «الحویجه» بدون درگیری شد

والی داعش خواستار انتقال تروریست ها از «الحویجه» بدون درگیری شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته طی نامه ای که از طرف “والی” عناصر داعشی حاضر در شهرستان “الحویجه” به بغداد زده شد؛”والی” نیروهای داعش خواستار انتقال عناصر این گروهک تروریستی از شهرستان الحویجه به مناطق دیگر بدون درگیری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته طی نامه ای که از طرف “والی” عناصر داعشی حاضر در شهرستان “الحویجه” به بغداد زده شد؛”والی” نیروهای داعش خواستار انتقال عناصر این گروهک تروریستی از شهرستان الحویجه به مناطق دیگر بدون درگیری  شد.

 ترس والی عناصر داعش در

در حال حاضرشهرستان “الحویجه” واقع در 55کیلومتری جنوب غربی استان کرکوک، یکی از مقر های تروریست های داعش در عراق است. قسمت های  شمال، شرق و شمال شرقی شهرستان “الحویجه” به ترتیب در استان های “مخمور”،” کرکوک” و “اربیل”  واقع شده که محل تجمع نیروهای اقلیم کردستان و نیروهای مسلح پیش مرگه  است و قسمت جنوب، غرب و جنوب غربی این شهرستان به ترتیب” امرلی”،” بیجی” و” تکریت” تحت سیطره نیروهای ارتش عراق و بسیج مردمی  است.

 ترس والی عناصر داعش در

تقریبا می توان گفت شهرستان “الحویجه” به عنوان یکی از مقر های فعلی عناصر داعش تحت محاصره  کامل نیروهای ارتش عراق و بسیج مردمی از قسمت جنوبی و غربی و از قسمت شمالی و شرقی نیروهای اقلیم کردستان و نیروهای مسلح پیشمرگه  قرار دارد و ترس والی این گروهک تروریستی از این است که هر لحظه این محاصره تنگ تر شود تا جایی که جان عناصر خود به خطر افتد پس خواستار انتقال تروریست ها از این شهرستان به جایی دیگر بدون درگیری شده است.

 

نیروهای اقلیم کردستان بانیروهای بسیج مردمی عراق در آزادسازی موصل و پس از آن آزادسازی تلعفر همکاری های زیادی داشتند و بعد از آزادسازی این دو استان داعش در عراق شکست های سنگینی را متحمل شد و روز به روز شاهد ناتوانی و ضعف این گروهک تروریستی تکفیری  و نیروهایش در عراق هستیم طوری که اکنون تمام تلاش داعش نجات نیروهایش در این کشور است.

 ترس والی عناصر داعش در

 حسن هانی زاده کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: بیش از 95 درصد از منطقه  تلعفر آزاد شده و اکنون شرایط به گونه ای است که نیروهای ارتش عراق و حشدالشعبی به سمت الحویجه متوجه شده اند .

 

وی ادامه داد: الحویجه منطقه ای نزدیک مرز مشترک ترکیه و سوریه  است.

 

کارشناس مسائل غرب آسیا  گفت: در این مدت 50 نفر از عناصر داعش از شهرستان الحویجه به سمت استان کرکوک  فرار و خودشان را تسلیم اقلیم کردستان کردند و در حال حاضر 350 نفر از عناصر داعشی در اختیار نیروهای اقیلم کردستان هستند .

 

وی در پایان افزود:در حال حاضر شرایط در الحویجه بسیار مبهم است اما الحویجه در روزها آینده نیز مورد پاکسازی قرار خواهد گرفت و نیروهای الحشد شعبی مصمم هستند تا الحویجه هرچه زود تر مورد پاکسازی قرار گیرد.

 

محمد مهدی سربازحسینی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.