ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 43972
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۲۶
  • 114 بازدید
  • ارسال توسط :
مدیریت جهادی کلید حل مشکلات کشور است/ لزوم تاسیس مرکز مشاوره در شهر نصرآباد

مدیریت جهادی کلید حل مشکلات کشور است/ لزوم تاسیس مرکز مشاوره در شهر نصرآباد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق؛حجت الاسلام کمال دشتی به مناسبت شهادت شهیدان رجائی و باهنر در جمع مردم این شهر ضمن گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید گفت: مدیریت جهادی کلید حل مشکلات کشور است. امام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق؛حجت الاسلام کمال دشتی به مناسبت شهادت شهیدان رجائی و باهنر در جمع مردم این شهر ضمن گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید گفت: مدیریت جهادی کلید حل مشکلات کشور است.

امام جمعه شهر نصرآباد ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر ثابت کردند که اگر می‌خواهید کشور ایران رشد کند باید مدیریت تان جهادی باشد.

وی با اشاره به نام گذاری این روز به نام روز مبارزه با تروریسم اظهار کرد: شهادت رجایی و باهنر و ۱۷هزار شهید ترور در کشور افشاگر چهره واقعی استکبار به عنوان مدعی دروغین حقوق بشر و مبارزه با تروریسم است.

حجت الاسلام دشتی در ادامه گزارشی از فعالیت نهاد امامت جمعه نصرآباد در یک سال گذشته ارائه کرد و افزود: گفتمان سازی تربیت اسلامی با محوریت موضوع مهدویت یکی از محورهای اصلی خطبه اول نماز جمعه با عنوان خانه خوبان بوده است که جا دارد صاحب نظران و اصحاب رسانه در این زمینه تحلیل و گفتمان سازی کنند.

امام جمعه شهر نصرآباد حضور روحانیت در مجالس، مدارس و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ را از دیگر اقدامات این نهاد بر شمرد و تصریح کرد: کلاس های باورشناسی و باور درمانی که از طرف دفتر امام جمعه برگزار می شود، جای مناسبی برای شناخت و افزایش بینش دینی و تقویت ایمان و باورهای راستین و بهره گیری از آن برای حل مشکلات زندگی است.

وی حل و فصل اکثر پرونده های ارجاعی از دادگاه به دفتر امام جمعه به ویژه موارد مرتبط با اختلافات خانوادگی را از دیگر کارهای صورت گرفته توسط امام جمعه برشمرد.

لزوم تاسیس مرکز مشاوره در شهر نصرآباد

خطیب جمعه نصرآباد با اشاره به ضرورت دائر شدن مرکز مشاوره در شهر نصرآباد گفت: با پیگیری های صورت گرفته قرار است مرکز مشاوره در شهر نصرآباد راه اندازی و در کنار آن مرکز مطالعات و پژوهش ها برای ارتقاء سطح فرهنگ، اطلاعات و شناخت فرصت ها و  ظرفیت ها ایجاد شود.

امام جمعه شهر نصرآباد اظهار کرد: همه باید دست به دست هم داده و با محور قرار دادن مسجد شهری زیبا، دلخواه و مطلوب بسازیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.