ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 43976
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۲۸
  • 435 بازدید
  • ارسال توسط :
فرمانده آمریکایی: البغدادی زنده است

فرمانده آمریکایی: البغدادی زنده است

فرمانده ائتلاف بین‌المللی تحت امر آمریکا اعلام کرد، به احتمال زیاد سرکرده ارشد گروه تروریستی داعش زنده است و در منطقه «وادی فرات» در مرزهای سوریه و عراق به‌سر می‌برد.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم، ژنرال «استفان تاونسند» فرمانده ائتلاف بین‌المللی مبارزه با داعش در عراق و سوریه، پنجشنبه […]

فرمانده ائتلاف بین‌المللی تحت امر آمریکا اعلام کرد، به احتمال زیاد سرکرده ارشد گروه تروریستی داعش زنده است و در منطقه «وادی فرات» در مرزهای سوریه و عراق به‌سر می‌برد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم، ژنرال «استفان تاونسند» فرمانده ائتلاف بین‌المللی مبارزه با داعش در عراق و سوریه، پنجشنبه اعلام کرد که «ابوبکر البغدادی» سرکرده گروه تروریستی داعش به احتمال زیاد در قید حیات و در مکانی در وادی فرات مخفی باشد.
ژنرال تاونسند گفت: «ما هر روز در جست‌وجوی او هستیم.»
وی افزود، «هیچ نظری» درباره مکان مشخصی که البغدادی در آنجا حضور داشته باشد، ندارم ولی معتقدم این تروریست با دیگر تروریست‎ها در پی حملات ائتلاف بین‌المللی و همپیمانان محلی‌اش به مواضع داعش در موصل، تلعفر و الرقه، به منطقه وادی فرات در مرزهای سوریه و عراق فرار کرده است.
فرمانده ائتلاف ضد داعش گفت: «جنگ اخیر علیه داعش در وادی الفرات خواهد بود.»
این ژنرال آمریکایی در ادامه گفت: «زمانی‌که آن را پیدا خواهیم کرد، معتقدم که ابتدا تلاش خواهیم تا او را بکشیم. احتمالا او سزاوار تلاش برای دستگیری نیست.»
گروه موسوم به «دیده‌بان حقوق بشر سوریه»( وابسته به معارضان سوری) اوایل ژوئیه جاری کشته شدن البغدادی را تأیید کرده بود. آن زمان روسیه اعلام کرد که رهبر ارشد داعش در پی حملات هوایی این کشور در 22 ژوئن در سوریه کشته شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.