ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 44036
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۰۲
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
مسئولان در ارائه خدمات به مردم با روحیه جهادی و انقلابی عمل کنند

مسئولان در ارائه خدمات به مردم با روحیه جهادی و انقلابی عمل کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان بوشهر، آیین عبادی سیاسی نماز عید سعید قربان در شهرهای این استان باشکوه خاصی به امامت ائمه جمعه برگزار شد. نماز عید سعید قربان در برازجان به امامت حجت‌الاسلام حسین شیخی امام جمعه موقت این شهر برگزار شد. خطیب […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان بوشهر، آیین عبادی سیاسی نماز عید سعید قربان در شهرهای این استان باشکوه خاصی به امامت ائمه جمعه برگزار شد.

نماز عید سعید قربان در برازجان به امامت حجت‌الاسلام حسین شیخی امام جمعه موقت این شهر برگزار شد.

خطیب نماز عید سعید قربان برازجان با بیان اینکه عید سعید قربان عید از خود گذشتن و به خدا رسیدن دانست و اظهار داشت: پیام عید سعید قربان بندگی، تقوای الهی، ایثار و فداکاری در راه خدا است.

حجت‌الاسلام حسین شیخی  با بیان اینکه عید سعید قربان عید بندگی و عبودیت  عید رهایی از منیت‌ها  است تصریح کرد: عید قربان یادآور بندگی و اخلاص حضرت ابراهیم(ع) در برابر پروردگار متعال است.

وی با بیان اینکه عید سعید قربان درس فداکاری از خود گذشتگی غلبه بر هوای نفس به  انسان‌ها می‌آموزد گفت: حضرت ابراهیم(ع) با دل کندن از همه تعلقات دنیوی و قربانی کردن نفس سرکش اماره  راه و رسم طاعت، بندگی، از خودگذشتگی و دلبستگی‌ها و علایق دنیوی در راه حق را به انسان‌ها آموخت.

خطیب نماز جمعه برازجان با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر بر توجه به الگو پذیری از این دو شهید در ارائه خدمات رسانی به مردم تاکید کرد و اظهار داشت: مسئولان در ارائه خدمات به مردم  با الگو پذیری از این دو شهید باید با روحیه جهادی وانقلابی عمل کنند.

توصیه‌های راهبردی رهبر فرزانه انقلاب سرلوحه دولت مردان قرار بگیرد

امام جمعه موقت عسلویه در خطبه‌های نماز عید سعید قربان با تبریک این عید با عظمت بر توجه به آموزه‌های این عید تاکید کرد و اظهار داشت: حضرت ابراهیم(ع) و اسماعیل(ع) هر دو در اجرای فرمان ذبح عالی‌ترین درجه تسلیم در برابرخدا را به نمایش گذاردند که باید مسلمانان از این آموزه در راه خدا و رسیدن به سعادت و خوشبختی بهره‌گیری کنند.

حجت‌الاسلام مصطفی بدری،  عید سعید قربان را روز ذبح نفس با تیغ تقوا دانست و تصریح کرد: در این روز حج گذار اسماعیل(ع) وجودش را یعنی هر آنچه بدان دلبستگی دنیوی پیدا کرده قربانی می‌کند تا سبکبال شود.

خطیب نماز عید سعید قربان عسلویه، با بیان اینکه عید قربان، عید نزدیک شدن دلهایی است که به قرب الهی رسیده‌اند با اشاره به هفته دولت افزود: درمورد شهیدان رجایی و باهنر طوری نبود که ریاست در آنها تاثیر کرده باشدآنها در ریاست تاثیر کرده بودند یعنی آنها ریاست را  زیرچنگ خودشان آورده بودند.

وی با تاکید بر درس گرفتن از ویژگی‌ شخصیتی و مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: سخن رهبر معظم انقلاب درمورد این شهید این دو عنصرخدمتگزار را باید به عنوان عناصر فراموش نشدنی در تاریخ دولت و انقلاب خودمان همواره به یاد داشته باشیم.

بدری با تاکید بر سرلوحه قرار دادن توصیه‌های راهبردی رهبر فرزانه انقلاب گفت: در راستای خدمات رسانی به مردم ضمن عمل با روحیه جهادی و انقلابی در ارائه خدمت به مردم توصیه‌های راهبردی رهبر فرزانه انقلاب باید سرلوحه دولت مردان قرار بگیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.