ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 44042
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۰۴
  • 375 بازدید
  • ارسال توسط :
آمریکا شواهد کشتارشهروندان سوری در حملات ضد داعش را نادیده می گرد

آمریکا شواهد کشتارشهروندان سوری در حملات ضد داعش را نادیده می گرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر، «کنت راث» رئیس دیدبان حقوق بشر در این پیام که در توئیتر منتشر شده آورده است: آمریکا شواهد محلی در خصوص کشته شدن شهروندان سوری در حملات جنگنده ها به مواضع داعش در رقه را نادیده می گیرد. به گزارش پایگاه اطلاع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر، «کنت راث» رئیس دیدبان حقوق بشر در این پیام که در توئیتر منتشر شده آورده است: آمریکا شواهد محلی در خصوص کشته شدن شهروندان سوری در حملات جنگنده ها به مواضع داعش در رقه را نادیده می گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مهر، سازمان ملل می‌گوید جنگنده‌های آمریکایی راه فرار را بر اهالی رقه بسته‌اند و فراری‌ها را همچون داعش می‌کشند اما پنتاگون می‌گوید که گزارش‌ها از تعداد کشته‌های غیرنظامی «اغراق‌آمیز» است.

در حالی که پایگاه‌های نظارتی غربی و حتی آژانس‌های تابعه سازمان ملل متحد از افزایش قربانی شدن غیرنظامیان در حملات جنگنده‌های آمریکای به رقه خبر می‌دهند، پنتاگون فقط به تشکیک در آمار موجود و سکوت بسنده می‌کند.

آنطور که پایگاه نظارتی «اِیر وارز» گزارش داده، از فروردین ماه تاکنون یکهزار و 700 غیرنظامی در حملات هوایی آمریکایی‌ها به پایتخت خودخوانده داعش کشته شده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.