ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 44046
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۱۵
  • 453 بازدید
  • ارسال توسط :
عملیات موفق ارتش عراق در غرب این کشور

عملیات موفق ارتش عراق در غرب این کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از بولتن نیوز، سومریه نیوز امروز جمعه به نقل از بیانیه فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق گزارش داد : نیروی هوائی عراق روز پنجشنبه با همکاری و هماهنگی فرماندهی عملیات مشترک 4 مخفیگاه و انبار تروریست های داعشی را در استان الانبار منهدم کرد. در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از بولتن نیوز، سومریه نیوز امروز جمعه به نقل از بیانیه فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق گزارش داد : نیروی هوائی عراق روز پنجشنبه با همکاری و هماهنگی فرماندهی عملیات مشترک 4 مخفیگاه و انبار تروریست های داعشی را در استان الانبار منهدم کرد.

در این بیانیه آمده است : نیروی هوائی عراق یکی از مخفیگاه های داعش را در منطقه 7 آوریل شهر القائم منهدم کرد که در این حمله 11 داعشی به هلاکت رسیدند و یک انبار اسلحه نیز در منطقه النهضه منهدم شد که به هلاکت 30 داعشی انجامید.

فرماندهی عملیات مشترک ارتش عر اق افزود : یکی از مخفیگاه های نیروهای انتحاری داعش هم در روستای سعده تخریب شد که 12 تروریست در این حمله کشته شدند و 2 دستگاه خودرو منهدم شد و یک کارگاه بمب گذاری خودرو نیز در شهر القائم منهدم شد و 15 داعشی هنگام بمباران این کارگاه کشته شدند و 8 داعشی دیگر زخمی شدند.

ستاد اطلاعات جنگ ارتش عراق پیشتر اعلام کرده بود که 94 تروریست که یکی از آنها جزء دار و دستۀ نزدیک به ابوبکر بغدادی سرکردۀ داعش بود، در حملۀ هوائی به شهر القائم به هلاکت رسیدند، و 6 مخفیگاه این گروه تروریستی نیز در این شهر منهدم شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.