ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 44066
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۵۷
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
مجلس بزرگداشت شهدای دولت در میبد+تصاویر

مجلس بزرگداشت شهدای دولت در میبد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میبد خبر، در این مراسم حجت‌الاسلام حسین کارگر  با گرامیداشت هفته دولت و یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: شهیدان رجائی وباهنر در نهایت اخلاص وبندگی خدمتگزار واقعی مردم بودند. وی ادامه داد : یکی از این ویژگیها، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میبد خبر، در این مراسم حجت‌الاسلام حسین کارگر  با گرامیداشت هفته دولت و یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: شهیدان رجائی وباهنر در نهایت اخلاص وبندگی خدمتگزار واقعی مردم بودند.

وی ادامه داد : یکی از این ویژگیها، توجه به دیگران وعشق به مردم وانجام درست ودقیق کارها بود که در این زمینه با ایجاد امنیت عاطفی  تلاش کردند که احساسات را در مسیر درست هدایت کنند.

حجت الاسلام کارگر خودشناسی را از دیگر ویژگیهای شهیدان رجائی وباهنر دانست وافزود: این بزرگواران، درک واقعی از دنیا و اعتقاد بسیار عمیقی به اخرت داشتند.

این کارشناس مذهبی گفت: کسانی که امروز خداوند فرصت مسئولیت به آن‌ها داده است باید این چند صباح مسئولیت با خدمت به مردم و محرومین جلا دهند.

حجت‌الاسلام کارگر با تأکید بر الگو پذیری از شیوه شهدای هشتم شهریور در خدمت به جامعه اسلامی، تصریح کرد: باید مسؤولان فعلی نظام اسلامی خصوصیات بارز شهدای هشتم شهریور نظیر ولایت مداری، تعهد، دلسوزی و این‌ گونه موارد را الگوی رفتاری خود در مدت خدمت قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مسؤولان و دولتمردان راه و مسیر شهیدان رجایی و باهنر را که مسیر تلاش، مجاهدت، فداکاری، دوری از اشرافیت و قدرت‌طلبی است انتخاب کنند افزون بر اینکه مردم شاهد و قدردان زحمات و تلاش‌های آنها هستند مورد رضایت خداوند متعال هم قرار می‌گیرند.

حجت‌الاسلام کارگر در پایان با اشاره به حقوق مردم بر دولت، افزود: مهم‌ترین حقوق مردم بر دولت احترام به آرای ملت و تواضع در برابر مردم، ارائه خدمت به مردم و تأمین نیازها و خواسته‌های به حق مردم است که در این راستا دولت باید از هیچ کوششی دریغ نکند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.