ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 44074
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
امثال شهید حججی اسماعیل های زمان هستند/ برخی فرزندان خود را بر منافع نظام مقدم می دارند

امثال شهید حججی اسماعیل های زمان هستند/ برخی فرزندان خود را بر منافع نظام مقدم می دارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از  پاسرو؛ آیت الله سید حبیب الله قدمی، روحانی برجسته گلستانی و حافظ کل قرآن کریم، در امامزاده روشن آباد گفت: کثرت دشمنان مهم نیست، دشمن از ایمان و قدرت شما می ترسد، جمهوری اسلامی باید به درجه ای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از  پاسرو؛ آیت الله سید حبیب الله قدمی، روحانی برجسته گلستانی و حافظ کل قرآن کریم، در امامزاده روشن آباد گفت: کثرت دشمنان مهم نیست، دشمن از ایمان و قدرت شما می ترسد، جمهوری اسلامی باید به درجه ای از قدرت برسد که هیچ کشوری جرات حمله نکند.

قدمی افزود: امثال شهید حججی اسماعیل های زمان هستند که حاضر شدند در راه خدا قربانی شوند و در دوران دفاع مقدس هم چنین جوانانی داشتیم.

وی تصریح کرد: در دوران اسلام و دفاع مقدس هم بسیاری از فرزندان خود در راه اسلام گذشتند اما افرادی هم هستند که فرزندان خود را بر منافع اسلام و نظام مقدم می دارند و از خون شهیدان سواستفاده می کنند.

مدرس خارج فقه و اصول تاکید کرد: خوارج بی بصیرت بودند که علی را نشناختند و در صفین به همین دلیل علی به دشمنان فرصت می داد تا شاید به راه حق برگردند.

وی ادامه داد: امروز شهدا چراغ راه ما هستند چرا که بصیرت داشتند و راه درست را انتخاب کردند.

روحانی برجسته گلستانی اضافه کرد: حضرت ابراهیم بعد از سالها صاحب فرزند پسر شد ولی به امر خدا خواست او را ذبح کند لذا امثال ابراهیم، اسماعیل، امام حسین و شهدای ما برای زندگی و سعادت بشریت الگوشدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.