ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 44084
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :
مهم ترین مطالبه رهبری اقتصاد ومعیشت مردم است/  سعودی ها با چراغ سبز آمریکا در یمن اقدام به نسل کشی می کنند

مهم ترین مطالبه رهبری اقتصاد ومعیشت مردم است/ سعودی ها با چراغ سبز آمریکا در یمن اقدام به نسل کشی می کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک آیت الله سیداحمد میرعمادی،نماینده ولی فقیه در لرستان صبح امروز در خطبه های نماز عید سعید قربان در مصلای الغدیر خرم آباد با بیان این که عید سعید قربان اثرات اجتماعی و سیاسی فراوانی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک آیت الله سیداحمد میرعمادی،نماینده ولی فقیه در لرستان صبح امروز در خطبه های نماز عید سعید قربان در مصلای الغدیر خرم آباد با بیان این که عید سعید قربان اثرات اجتماعی و سیاسی فراوانی دارد،گفت:عید سعید قربان روز توجه به هم نوعان از طریق صله حم، دید و بازدید و انفاق کردن است.

 

 وی،عید سعید قربان را روز الگوگیری از دو پیامبربزرگ حضرت ابراهیم(ع) و حضرت اسماعیل (ع) و هاجر در جهت ایثار، گذشت و عفو دانست و گفت:عید سعید قربان روز اتحاد، همبستگی و مسلمانان در جهت رفع مشکلات جهان اسلام است چراکه جهان اسلام دچار مشکلات عدیده ای است و حج داروی شفابخش برای درمان تمام دردهای مسلمانان است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که عید سعید قربان روز رهایی از تعلقات دنیوی و مادی است،گفت: در عید سعید قربان همه مسلمانان رنگ خدا می گیرند و مسلمانان در این روز با نمازعید قربان اقتدار و همبستگی خود را به نمایش می گذارند.

 

آیت الله میرعمادی خاطرنشان کرد: پیام مقام معظم رهبری به حجاج بیت الاحرام و مسلمانان جهان وظایف امروز جهان اسلام ، روسای کشورها و نخبگان سیاسی و فرهنگی جهان اسلام را تعیین فرموده است، مقام معظم رهبری در این پیام به آگاه سازی مسلمانان در برابر استکبارجهانی و رژیم صهیونیستی می پردازند.

 

وی با تأکید بر این که مسلمانان امروز وظیفه دارند در برابر شیطنت های استکبارجهانی و ایادی اش بایستند و عزت اسلامی را حفظ کنند، تصریح کرد: دشمنان با جنگ نرم و سخت وارد پیکار شده اند، هوشیاری مسلمانان موجب خنثی شدن کید دشمنان می شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که مسلمانان باید با اتحاد و انسجام در برابر فجایع انسانی در میانمار، سوریه و عراق بایستند،گفت:همه مسلمانان مسئولند باید جلوی این فجایع را بگیرند،وحدت امت اسلامی بیش از هر زمانی دیگری ضرورت دارد و باید از ستیزه گیری قومی و قبیله ای دوری کرد.

 

آیت الله میرعمادی با تأکید بر این که مسلمانان باید دفاع قاطع از ملت مظلوم فلسطین، سوریه، عراق و میانمار داشته باشند و به فریاد مسلمانان برسند، اظهار داشت: این روزها خبرهای خوش از پیروزی ارتش سوریه و حزب الله لبنان در مقابل تروریسست ها و آزادی شهر تلعفر عراق به دست نیروهای مردمی می رسد.

 

وی با تبریک رانده شدن داعش و گروه های ترویستی متحجر گفت: این پیروزی ها باعث شده پیکر مطهر شهید مدافع حرم شهید محسن حججی به ایران اسلامی برگردد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان، شهادت شهید حجبی حجت را برهمه تمام کرد،تصریح کرد: نحوه شهادت شهید حججی تحولی در جهان به وجود آورد وهمه از گروه های ترویستی ابراز تنفر نمودند، تشییع جنازه این شهید هم حجت را برما تمام می کند و باید در برابر خون این شهیدان احساس مسئولیت کنیم.

 

آیت الله میرعمادی با اشاره به این که امروز مهم ترین مطالبه رهبری اقتصاد ومعیشت مردم است،گفت: همه دستگاه ها در جهت اقتصاد، تولید و اشتغال تلاش و کوشش کنند کار برای تولید و اشتغال وظیفه دینی و انقلابی است، امروز همه با جهت گیری و روحیه انقلابی برای حل مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند.

 

سعودی ها با چراغ سبز آمریکا در یمن اقدام به نسل کشی می کنند

حجت الاسلام "حسن ترابی" امام جمعه بروجرد در خطبه های نماز عید قربان در جمع نمازگزاران گفت: این روزها حجاج در حال انجام مناسک حج هستند و حجاج روز گذشته در صحرای عرفات به راز و نیاز پرداختند.

 

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در این راستا افزود: رهبری در پیام مهم دیروز به حجاج فرمودند امروز دنیای اسلام دچار ناامنی معنوی ،اخلاقی و  سیاسی شده که غفلت مسلمانان و تهاجم دشمنان علت این مشکل شده چرا که مسلمان در برابر هجمه دشمن به وظیفه خود عمل نکردند و نه در برابر دشمن ایستادند و نه در بین خودشان مودت و مهربانی داشتند.

 

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: امروز حکام کشورهای عربی اسلامی در حالی آتش تفرقه و اختلاف را دامن زده و شعله ور می کنند که با دشمنان اسلام دست در دست گذاشته و نتیجه این غفلت وضعیت اسفبار دنیای اسلام است.

 

به گفته وی امروز کشورهایی سر گرم جنگ در کشورهایی مانند یمن و دیگر کشورها هستند که در این راستا ایجاد وحدت و دوری از اختلاف و جنگ ها، آگاه سازی ملت ها نسبت به دشمنان و تجهیز در برابر دشمنان وظیفه ای است که باید به آن عمل شود.

 

حجت الاسلام ترابی اظهار داشت: سه سال است سعودیها با چراغ سبز آمریکا یمن را به سرزمینی سوخته تبدیل کرده و نسل کشی می کنند و این همه جنایت در برابر ملت در حالی رخ می دهد که برخی از کشورها در خواب غفلت به سر می برند.

 

وی به پیروزی های جبهه مقاومت اشاره کرد و افزود: در این هفته پیروزی هایی نصیب مقاومت شد و شهر تلعفر به همت ارتش عراق آزاد و شمال عراق از وجود تروریستها پاکسازی شد و در سوریه نیز ارتش پیروزیهایی داشتند و آنچه امروز دیده می شود شکست تروریستها است که سبب عصبانیت آمریکا شده و امیدواریم با امداد الهی و با همت جبهه مقاومت نابودی گروه های تروریستی را در منطقه روزی جشن خواهیم گرفت.

 

مراسم قربانی نماد ذبح نفس و خصلت های بدانسانی است

امام جمعه الیگودرز در خطبه های نماز عید قربان گفت: عبادات به دو دسته طولی و عرضی تقسیم می شود وعبادات عرضی همان  احکامی که باید مد نظر قرار گیرند تا ظاهر عبادات حفظ شود.

 

وی ادامه داد: عبادات طولی همان روح و حقیقت عبادات که باعث تقرب به خداوند می شود و  تقوا واخلاص در انجام  اعمال می باشد.

 

حجت الاسلام ارزنده اضافه کرد: اجرای مراسم  قربانی ظاهر عبادت  و نمادی برای ذبح نفس و خصلتهای بد انسانی است  و تقوا واخلاص که ارزش انشان را از لحاظ معنویی بالا می برد.

 

امام جمعه الیگودرز در خطبه دوم ضمن تبریک این عید به مسلمانان بیان نمود: متاسفانه در شب شهادت امام محمد باقر (ع) وروز عرفه عده ای مشغول برپایی مجلس عروسی و گناه می باشندو به جای اینکه عبادات و راز و نیاز باخداوند مشغول باشند از آن غفلت می کنند و به انجام گناه می پردازند.

 

وی به پیام مقام معظم رهبری به حجاج اشاره کرد وافزود: عده ای با دشمنان با ترحم و رافت برخورد می کنند و با دوستان با شدت برخورد می کنند متاسفانه این روش  ومنش هم اکنون عده ای در کشور شده است.

 

حجت الاسلام ارزنده اظهار داشت: زمانی که خدا را فراموشی کنیم اخلاق وادب دردرون خود را قربانی نموده ایم و  اعمالمان در جهت سرکوب  فطرت خدا جویی ما خواهند بود.

 

امام جمعه الیگودرز بیان کرد: هفته گذشته در خطبه های نماز جمعه به این نکته اشاره شد که 50درصد نیروی شهرداری الیگودرز مازاد است که باید در قسمتهایی دیگر  بکارگیری شوند و به مردم خدمت کنند.

 

حجت الاسلام ارزنده بیان نمود: متاسفانه برخی در فضای مجازی مطلبی انتشار دادند که  امام جمعه در اولین توصیه به شورای شهر خواستار اخراج نیروهای مازاد شهرداری شده که کذب محض می باشد.

 

وی بیان کرد:متاسفانه مدعیان دین داری همیشه از صدر اسلام تا کنون لطمات جبران ناپذیری به دین و آبروی مومنان وارد نموده اند و هیچ گاه این تهمت ها را نمی بخشم چرا که این تهمت ها منصوب به جایگاه و عواقب جبران ناپذیری بدنبال خواهد داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.