ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 44223
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۳:۴۸
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
عدم اعتماد انگلیس به ارگان های دولتی افغانستان

عدم اعتماد انگلیس به ارگان های دولتی افغانستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، دیلی تلگراف نوشت که این تصمیم انگلیس پس از آن اتخاذ شد که آمریکا نیز چنین برنامه های نظامی را در افغانستان دارد و این عملیات‌ها بدون هماهنگی دولت افغانستان و به صورت کاملا سری و مخفیانه انجام می‌گیرد. […]

عدم اعتماد انگلیس به ارگان های دولتی افغانستانبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، دیلی تلگراف نوشت که این تصمیم انگلیس پس از آن اتخاذ شد که آمریکا نیز چنین برنامه های نظامی را در افغانستان دارد و این عملیات‌ها بدون هماهنگی دولت افغانستان و به صورت کاملا سری و مخفیانه انجام می‌گیرد.

گفته می‌شود که این عملیات‌ها برای مدتی نامحدود برنامه‌ریزی و زمان بندی خاصی ندارد و قبلا نگرانی‌هایی از بابت قدرت گرفتن طالبان و داعش در افغانستان بود اما انگلیس در استراتژی جدید، قرار نیست دولت افغانستان را در جریان قرار دهد.

ترور رهبران داعش و طالبان در پاکستان و افغانستان از برنامه‌هایی است که قرار است نیروهای ویژه انگلیسی آن را انجام دهند و دیلی تلگراف در توضیح اینکه چرا دولت افغانستان و نیروهای امنیتی افغانستان نباید از جزییات این عملیات‌ها با خبر شوند گفت که به نظر می‌رسد انگلیس دیگر اعتمادی به ارگان‌های دولتی افغانستان ندارد.

انگلیس ظرف ۱۶ سال جنگ افغانستان، نزدیک به ۵۰۰ کشته داده که نسبت به جنگ عراق، به مراتب بالاتر است و از بین کشورهای مختلف، انگلیس بیش از ۵۰ میلیارد دلار را در این کشور هزینه کرده است که از نظر مردم انگلیس، دستاورد ملموسی را در بر نداشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.