ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 44263
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۴:۵۳
  • 548 بازدید
  • ارسال توسط :
راز موفقیت شهید ستاری چه بود

راز موفقیت شهید ستاری چه بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جهاد و مقاومت مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهید ستاری، برای یافتن و شناخت زندگی شهید منصور ستاری در ابعاد مختلف، باید رفتار، منش و عمل او را از منابع دست اول و مستدل خواند. سرتیپ سید محمد عماد الساداتی از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جهاد و مقاومت مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهید ستاری، برای یافتن و شناخت زندگی شهید منصور ستاری در ابعاد مختلف، باید رفتار، منش و عمل او را از منابع دست اول و مستدل خواند. سرتیپ سید محمد عماد الساداتی از جمله افرادی است که با شهید ستاری آشنایی بسیاری دارد. او در موقعیت های حساس و میدانی در اکثر مواقع کنار شهید بوده است.

ساداتی ناگفته های بسیاری از ستاری دارد. سرتیپ از سال 45 ستاری را می شناسد و با او بوده است. ساداتی درباره تفاوت های آن روزهای خود و دوستانش باشهید ستاری می گوید:” ایشان فرقش با بقیه از جمله خود من این بود که مطالب را خیلی جدی می گرفت و مباحث را جدی دنبال می کرد”.

سرتیپ ساداتی به دوران آموزش نظامی خود با ستاری اشاره و به جدی  بودن شهید ستاری در انجام دادن امور نظامی اذعان می کند: “وقتی می گفتند که مثلا امشب می خواهند حمله شبانه داشته باشیم، برای او انگار واقعا یک حمله شبانه در راه بود و ستاری بسیار موضوعات را جدی می گرفت و به خوب و منظم اجرا شدن امر آموزش توجه بسیاری داشت”.

همرزم شهید ستاری درباره شیوه کار و نظم در امور اظهار می کند: “یکی از کارهای ایشان این بود که اولا خط بسیار زیبایی داشتند. ساعت ها کار افسران را انجام می دادند بدون اینکه بگویند خسته شده اند یا اینکه بر سر دیگران منتی بگذارند”.

امیرسرلشگر منصور ستاری در 15 دی ۱۳۷۳ در سانحه سقوط هواپیما در نزدیکی فرودگاه اصفهان به همراه تعدادی از افسران بلندپایه نیروی هوایی و همرزمان اش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.