ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 4433
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۸:۵۱
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
وداع با شهید مدافع حرم در شهمیرزاد

وداع با شهید مدافع حرم در شهمیرزاد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛مراسم وداع، در مسجد قائم شهر شهمیرزاد و با حضور گسترده مردم شهیدپرور این شهر برگزار شد.تعداد زیادی از خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران شهرستان مهدی‌شهر و شهر شهمیرزاد نیز در این مراسم حضور داشتند.مردم شهیدپرور شهمیرزاد با […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛مراسم وداع، در مسجد قائم شهر شهمیرزاد و با حضور گسترده مردم شهیدپرور این شهر برگزار شد.
تعداد زیادی از خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران شهرستان مهدی‌شهر و شهر شهمیرزاد نیز در این مراسم حضور داشتند.
مردم شهیدپرور شهمیرزاد با حضور در مسجد قائم این شهر با یکی دیگر از شهدای مدافع حرم در استان سمنان وداع کردند تا پیکر پاک این شهید والامقام امروز در این شهر تشییع شود.
شهید مدافع حرم رضا اکبری برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) و حرم حضرت رقیه(س) به کشور سوریه اعزام شده و در سن 30 سالگی در این راه مقدس به دست تروریست‌های تکفیری در این کشور به شهادت رسید.
مراسم تشییع این شهید والامقام چهارشنبه 15 اردیبهشت ساعت 10 صبح از مقابل سپاه شهمیرزاد به سمت  گلزار شهدای این شهر برگزار شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن