ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 44350
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۵۹
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
عده‌ای برای تکمیل پروژه اسلام رحمانی چاره‌ای جز تحریف حقایق ندارند/ تلاش برای تحریف چهره امام موسی صدر

عده‌ای برای تکمیل پروژه اسلام رحمانی چاره‌ای جز تحریف حقایق ندارند/ تلاش برای تحریف چهره امام موسی صدر

حامد عبیری دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: متاسفانه این روزها عده‌ای سعی دارند با منتسب کردن بزرگان به خود، جایگاه پست خود را ارتقا دهند. وی ادامه داد: این آفت‌های نظام اسلامی که برای تطهیر چهره خود و تکمیل پروژه اسلام رحمانی چاره‌ای جز […]

حامد عبیری دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: متاسفانه این روزها عده‌ای سعی دارند با منتسب کردن بزرگان به خود، جایگاه پست خود را ارتقا دهند.

وی ادامه داد: این آفت‌های نظام اسلامی که برای تطهیر چهره خود و تکمیل پروژه اسلام رحمانی چاره‌ای جز خاطره‌سازی و تحریف حقایق ندارند، اکنون بر روی بزرگان و مبارزان خستگی ناپذیری چون امام موسی صدر(ره) تمرکز کرده‌اند.

عبیری تصریح کرد: آنها سعی دارند از کم اطلاعی مردم سو استفاده کرده و چهره امام موسی صدر را به تفکرات خود نزدیک کنند، و وی را اعتدالی جلوه دهند و برای خود اسطوره سازی کنند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: این تشنگان قدرت و ثروت که از هیچ اقدامی در راستای منافع خود ابایی ندارند، پس از آنکه با بیداری ملت ایران در هنگام تحریف خط امام خمینی(ره) با سد عظیمی مواجه شدند و سیلی سختی خوردند اکنون راه تازه‌ای یافتند که آن نیز ان‌شاءالله با هوشیاری مردم انقلابی شکست خواهد خورد.

عبیری ادامه داد: امام موسی صدر از چهره‌های شاخص مبارز علیه رژیم صهیونیستی است و مسیر زندگی خود را بر اساس مبارزه سخت علیه استکبار قرار داده و در همین راستا هم ربوده شد ولی وقاحت جماعتی که ادعای اعتدالی بودن دارند به حدی است که وی را موافق معامله با کفار دانسته و بر آن اصرار می‌ورزند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.