ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 44358
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۰۹
  • 113 بازدید
  • ارسال توسط :
تأثیر فاصله سنی زوجین در فرآیند طلاق + اینفوگرافیک

تأثیر فاصله سنی زوجین در فرآیند طلاق + اینفوگرافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر ساله شاهد ارائه آماری کلی از وضعیت طلاق در کشور هستیم. این آمارها در نگاه اولیه بیانگر افزایش طلاق در کشور است. اما این که دلایل طلاق چیست و اختلاف سنی زوجین در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر ساله شاهد ارائه آماری کلی از وضعیت طلاق در کشور هستیم. این آمارها در نگاه اولیه بیانگر افزایش طلاق در کشور است. اما این که دلایل طلاق چیست و اختلاف سنی زوجین در زمان طلاق چه قدر است، در کنار نگاهی به آمار گروه های سنی که دارای بیشترین میزان ازدواج و طلاق هستند، می تواند جهت پیشگیری از ادامه یافتن روند افزایشی طلاق مؤثر باشد.

گفتنی است؛ چیزی حدود 10.93 درصد زوج هایی که طلاق می گیرند، اختلاف سنی شان، صفر است؛ 8.93درصد از زوج ها هم در زمان طلاق، 4 سال اختلاف سنی دارند (یعنی مرد از زن، چهار سال بزرگ تر است).

جالب است بدانید که در 1.45 درصد از طلاق ها، زن از مرد 3 سال بزرگ تر است! همچنین در 15.24 درصد از طلاق ها، زوج از زوجه بیش از یازده سال بزرگتر است یا اینکه بیش از چهار سال کوچکتر!

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اختلاف سنی زوج ها در هنگام طلاق را در قالب اینفوگرافیک مشاهده نمایید.

 //

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.