ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 44378
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۳۳
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
راه عزت و سعادت مسلمانان تنها از مسیر جهاد عبور می کند/شهید حججی نتیجه سبک زندگی به روش شهدای دفاع مقدس

راه عزت و سعادت مسلمانان تنها از مسیر جهاد عبور می کند/شهید حججی نتیجه سبک زندگی به روش شهدای دفاع مقدس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین سلامی در گفتگو با صبح توس؛ ضمن اشاره به نقش شهدای دفاع مقدس و شهدای دفاع از حرم اهل بیت، اظهار کرد: بدون تردید اگر فداکاری و ایثار این مردان بزرگ نبود اکنون تاریخ کشور ما یک چهره و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین سلامی در گفتگو با صبح توس؛ ضمن اشاره به نقش شهدای دفاع مقدس و شهدای دفاع از حرم اهل بیت، اظهار کرد: بدون تردید اگر فداکاری و ایثار این مردان بزرگ نبود اکنون تاریخ کشور ما یک چهره و تصویر دیگری داشت.

وی افزود: اکنون با شهادت و رشادت و جانبازی و فداکاری شهدا هم استقلال کشور ما تامین شد و هم دشمنان اسلام و ایران متوجه شدند که این کشور تسلیم پذیر نیست.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در حقیقت امنیت و بازدارندگی و اقتدار کشور ما محصول این شهادت هاست، عنوان کرد: شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع) توانستند یاد بدهند و این نظریه را در تاریخ کشور ما و جهان اثبات کنند که اگر یک ملتی اندوخته ها و بر توانمندی های داخلی خود تکیه کند، پیروز می شود.

وی ادامه داد: شهدای ما بر خدا توکل کردند، بیرق ایمان را به دوش گرفته، از ولی فقیه تبعیت کرده و به ما آموختند اگر ملتی با تکیه بر هدایت های رهبر دینی در تاریخ پیشروی کند هیچ وقت آسیب نخواهد دید؛ در واقع شهدای ما عزیز بهترین مصداق این فرمایش حضرت امام (ره) بودند که می فرمایند: (پشتیبان ولی فقیه باشید تا به شما آسیبی نرسد).

سردار سلامی ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهید حججی و دیگر شهدای دفاع از حرم اهل بیت (ع)، تصریح کرد: شهدای دفاع مقدس توانستند راهی را باز کنند برای همه جوان ها و نسل های بعد از خودشان که بدانند راه عزت و سعادت مسلمانان از مسیر جهاد و استقامت و ایستادگی عبور می کند و شهید حججی ها نتیجه سبک زندگی به روش شهدای دفاع مقدس است.

وی در پایان اضافه کرد: دشمنانی که امروز در مقابل مسلمانان به صف ایستاده اند تا ما را از بین ببرند، جز قدرت زبان دیگری را متوجه نمی شوند و اگر آن ها را آزاد می گذاشتند و این جوان ها در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی نمی کردند، آن ها مطمئنا سرنوشت جهان اسلام را به دستان خود می گرفتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.