ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 4441
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
  • 333 بازدید
  • ارسال توسط :
شهدا، آرامش و امنيت را براي كشور به ارمغان آورده اند

شهدا، آرامش و امنيت را براي كشور به ارمغان آورده اند

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از چهارشنبه ايرنا سرهنگ علي احمد فيض الهي در نشست بررسي و هماهنگي احداث المان مزار شهيد مدافع حرم، ماشاء الله شمسه در فرمانداري ويژه بروجرد افزود: همه مردم و مسئولان وظيفه دارند پاسدار خون پاك شهدا باشند.وي در خصوص احداث المان مزار شهيد ماشاء الله شمسه اظهار […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از چهارشنبه ايرنا سرهنگ علي احمد فيض الهي در نشست بررسي و هماهنگي احداث المان مزار شهيد مدافع حرم، ماشاء الله شمسه در فرمانداري ويژه بروجرد افزود: همه مردم و مسئولان وظيفه دارند پاسدار خون پاك شهدا باشند.
وي در خصوص احداث المان مزار شهيد ماشاء الله شمسه اظهار كرد: ما هرچه براي شهدا هزينه كنيم كم است.
معاون سياسي اجتماعي فرماندار ويژه بروجرد نيز با بيان اينكه شهداي حرم با خون خود اسلام را سربلند كرده اند، گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب شهداي مدافع حرم، آمريكا، اسرائيل و داعش را در مسير سقوط قرار داده اند.
احمد گودرزيان مدافعان حرم را نماد بارز فرهنگي درعصر كنوني دانست و افزود: اين شهدا با روحيه جهادي خود راهي كارزار مقاومت شده و جان خود را در طبق اخلاص قرار داده اند.
وي اظهار كرد: دفاع از سوريه و حرم حضرت زينب(س) باعث استمرار آرمان هاي حضرت امام(ره) و صدور انقلاب اسلامي به جهان شده است.
معاون سياسي اجتماعي فرماندار ويژه بروجرد نقش مدافعان حرم در سوريه را بسيار مهم و حياتي خواند و افزود: مدافعان حرم با دفاع از سوريه امنيت حرم اهل بيت(ع) را ارتقا و ترس را بر دشمنان حاكم كرده اند.
وي گفت: ساخت المان مزار شهيد ماشاء الله شمسه به عنوان نخستين شهيد مدافع حرم بروجرد بايد در شان و منزلت اين شهيد باشد.
در اين نشست در خصوص نحوه احداث المان مزار شهيد ماشاء الله شمسه تصميم گيري شد.
شهيد ماشاالله شمسه روز جمعه 13 فروردين ماه امسال در راه دفاع از حرم حضرت زينب(س) در سوريه به شهادت رسيد.
6052/3022

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن