ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 44442
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۵۲
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
میزبانی از هزار نخبه قرآنی کشور در ارومیه/ خون شهید حججی ها موجب اعتلای سطح قرآنی کشور است

میزبانی از هزار نخبه قرآنی کشور در ارومیه/ خون شهید حججی ها موجب اعتلای سطح قرآنی کشور است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،حجت الاسلام و المسلمین ناصر جوانبخت در مراسم افتتاحیه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ارومیه، اظهار داشت: شهید حججی با ایمان راسخ و برخاسته از الهامات قرانی در برابر دشمنان ایستاد و در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،حجت الاسلام و المسلمین ناصر جوانبخت در مراسم افتتاحیه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ارومیه، اظهار داشت: شهید حججی با ایمان راسخ و برخاسته از الهامات قرانی در برابر دشمنان ایستاد و در نهایت به شهادت رسید.

وی افزود: به خواست و اراده الهی هر روز شاهد نور افشانی جدیدی از قرآن هستیم که مصداق بارز آن شهید حججی است که با ایمان راسخ و برخاسته از الهامات قرآنی در برایر دشمنان ایستاد و به مقام شهادت رسید.

وی تصریح کرد: امروز همای سعادت در آسمان پر فروغ آذربایجان غربی، دیار شهیدان امینی و باکری  تابیده، ما امروز ارومیه میزبان حدود یک هزار نفر از نخبگان قرآنی سراسر کشور است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی بیان داشت: کسب رتبه های بین المللی از سوی قاریان و حافظان قران کریم در سالهای اخیر، وظیفه استان آذربایجان غربی را در میزبانی از چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم سنگین تر کرده است.

وی در پایان ابراز کرد: ستاد اجرایی مسابقات سراسری قرآن کریم با همکاری و مشارکت دستگاههای اجرایی استان و نهادهای خصوصی برای میزبانی شایسته از نخبگان قرآنی کشور تلاش کرده است.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.