ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید » شهید حججی
  • شناسه : 44467
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۵۳
  • 196 بازدید
  • ارسال توسط :
جزئیات افتتاحییه مسابقۀ کتاب و زندگی اعلام شد

جزئیات افتتاحییه مسابقۀ کتاب و زندگی اعلام شد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس، آیین افتتاحیۀ دور پنجم مسابقۀ کتاب‌خوانی «کتاب‌وزندگی» با محوریت کتاب «دخیل عشق» با اجرای فضه‌سادات حسینی فردا برگزار می‌شود. از آنجا که این دوره از مسابقۀ کتاب و زندگی مزین به نام شهید محسن حججی است، علی‌محمد مؤدب در این مراسم برای […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس، آیین افتتاحیۀ دور پنجم مسابقۀ کتاب‌خوانی «کتاب‌وزندگی» با محوریت کتاب «دخیل عشق» با اجرای فضه‌سادات حسینی فردا برگزار می‌شود. از آنجا که این دوره از مسابقۀ کتاب و زندگی مزین به نام شهید محسن حججی است، علی‌محمد مؤدب در این مراسم برای شهید حججی قصیده‌ای خواهد خواند. در بخش دیگری از برنامه، علی‌اکبر قلیچ قطعه‌ای را به مدافعان حرم تقدیم خواهد کرد.

 

همچنین در این مراسم علیرضا مختارپور، رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، علی سلیمانی و امین زندگانی، بازیگر، مریم بصیری، نویسنده کتاب و تعدادی دیگر از اهالی فرهنگ و هنر حضور خواهند داشت.

در پایان مراسم از پوستر مسابقه و جلد جدید کتاب «دخیل عشق» رونمایی می‌شود.

گفتنی است بنا بر اعلام دبیرخانۀ پویش کتاب‌خوانی «کتاب و زندگی» این مراسم فردا ساعت 16 در کافه نخلستان اوج برگزار خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.