ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 44508
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
موشک قاهر۲  بر سر نظامیان سودانی در جنوب عربستان

موشک قاهر۲ بر سر نظامیان سودانی در جنوب عربستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از النشره، منابع یمنی اعلام کردند: یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن موشک بالستیک به سوی مواضع مزدوران وابسته به آل سعود در جیزان شلیک کرده اند. این منابع بیان کردند: یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از النشره، منابع یمنی اعلام کردند: یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن موشک بالستیک به سوی مواضع مزدوران وابسته به آل سعود در جیزان شلیک کرده اند.

این منابع بیان کردند: یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن موشک بالستیک از نوع قاهر۲ به  مقر نظامیان سودانی و مزدوران در جیزان شلیک کرده اند. در این حمله موشکی تعدادی از نظامیان سودانی و مزدوران کشته و زخمی شده اند و این موشک با دقت به هدف خود اصابت کرده است.

از سوی دیگر شبکه المسیره گزارش داد: تعدادی موشک کاتیوشا به مواضع ارتش عربستان در مرکز فرماندهی الصیابه در جیزان شلیک شده است و این مرکز به آتش کشیده شده است.

یک منبع نظامی یمنی نیز از هدف قرار گرفتن مواضع نظامیان سعودی در الکرس و البیت الابیض در جیزان با توپخانه خبر داد و به شلیک موشک کاتیوشا به مواضع نظامیان سعودی در اردوگاه الجوف در الخشل و العبادیه نیز اشاره کرد.

روز گذشته نیز یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن با موشک زلزال۲ و تعدادی موشک کاتیوشا مواضع نظامیان سعودی را در بوابه الموسم در جیزان هدف قرار داده بودند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.