ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 44572
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
قطع عضو و نخاع چهار مصدوم واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی

قطع عضو و نخاع چهار مصدوم واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، دکتر عبدالخالق کشاورزی در تشریح وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان هرمزگانی در داراب، گفت: چهار مصدوم در بخش ICU بیمارستان بستری هستند و چهار مصدوم نیز امروز جراحی ارتوپدی می‌شوند. وی افزود: متاسفانه به علت شدت حادثه، سه مورد قطع عضو […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، دکتر عبدالخالق کشاورزی در تشریح وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان هرمزگانی در داراب، گفت: چهار مصدوم در بخش ICU بیمارستان بستری هستند و چهار مصدوم نیز امروز جراحی ارتوپدی می‌شوند.

وی افزود: متاسفانه به علت شدت حادثه، سه مورد قطع عضو برای سانحه دیدگان رخ داده که یک مورد مربوط به مصدوم بیمارستان نمازی و یک مورد نیز مربوط به دست و پای یکی از بیماران بستری در مرکز ترومای شهید رجایی است؛ همچنین دو بیمار بستری در بیمارستان داراب و یکی از بیماران اعزامی به شیراز، دچار آسیب نخاعی شده‌اند .

کشاورزی خدمات رسانی کارکنان بیمارستان داراب به سانحه دیدگان را جهادی خواند و ادامه داد: نیروهای بیمارستان در تمامی بخش ها، بدون توجه به نوبت های کاری خود، با انگیزه های انسانی، خدمات رسانی به دختران سانحه دیدگان این حادثه را بر هر کاری مقدم دانسته و تمامی تلاش خود را برای ارایه بهترین خدمات به سانحه دیدگان، به کار بسته اند که مورد تقدیر مسوولان کشوری و استانی قرار گرفت .

او گفت: اتاق عمل بیمارستان داراب، از ساعت پنج و 30 دقیقه صبح روز دهم شهریور تا ساعت 24 شب گذشته، به صورت بی وقفه فعال بوده و در دیگر بخش‌های بیمارستان نیز خدمات به همین منوال، ارایه شده است .

قائم مقام معاون درمان دانشگاه، از کارکنان پرستاری، پزشکان، کادر درمان، پشتیبانی، اورژانس115، معاونت درمان، روابط عمومی، کارکنان حراست و انتظامات دانشگاه که از بامداد روز گذشته تا کنون همه تلاش خود را برای ارایه بهترین خدمات به سانحه دیدگان، به بهترین شکل به کار بسته‌اند، قدردانی و اضافه کرد: بی شک ارایه خدمات به دیگر مصدومان بستری در بیمارستان‌های استان، با همین کیفیت تداوم می‌یابد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.