ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 44614
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
حزب‌الله: ائتلاف آمریکا مانع حرکت کاروان داعش است

حزب‌الله: ائتلاف آمریکا مانع حرکت کاروان داعش است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، جنبش حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای در خصوص سرنوشت کاروان داعش اعلام کرد که ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا همچنان مانع ورود این کاروان به استان دیرالزور می‌شود. در این بیانیه آمده است، جنگنده‌های آمریکا اتوبوس‌های حامل عناصر داعش و خانواده‌های آن‌ها […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

جنبش حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای در خصوص سرنوشت کاروان داعش اعلام کرد که ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا همچنان مانع ورود این کاروان به استان دیرالزور می‌شود.

در این بیانیه آمده است، جنگنده‌های آمریکا اتوبوس‌های حامل عناصر داعش و خانواده‌های آن‌ها را مانع حرکت به سمت استان دیر الزور شده و آن‌ها را در صحرای سوریه (البادیه السوریه) محاصره کرده است.

حزب‌الله تأکید کرد که اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، مرگ حتمی در انتظار عناصر داعش و خانواده‌های آن خواهد بود و در بین آن‌ها، زنان حامله نیز وجود دارد.

در این بیانیه تأکید شده است: دولت سوریه و حزب‌الله به تعهدات خود مبنی بر عبور اتوبوس‌های عناصر داعش از مناطق تحت سیطره دارتش سوریه بدون ایجاد مزاحمت عمل کرده است و 6 اتوبوس از آن‌ها همچنان در مناطق تحت کنترل سوریه هستند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.