ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 44683
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
  • 118 بازدید
  • ارسال توسط :

چالش همدردی با «بثینه» علیه سانسور خبری غرب(اخبار ادبی و هنری)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار کیهان، درحالی که جنایات رژیم آل‌سعود علیه مردم یمن همچنان با سکوت و سانسور خبری رسانه‌ها غربی ادامه دارد، مردم جهان از کشورهای مختلف با استفاده از فضای مجازی برای شکستن این سانسور تلاش می‌کنند.اخیرا در شبکه‌های مختلف اجتماعی تصاویری با هشتک «بثینه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار کیهان، درحالی که جنایات رژیم آل‌سعود علیه مردم یمن همچنان با سکوت و سانسور خبری رسانه‌ها غربی ادامه دارد، مردم جهان از کشورهای مختلف با استفاده از فضای مجازی برای شکستن این سانسور تلاش می‌کنند.
اخیرا در شبکه‌های مختلف اجتماعی تصاویری با هشتک «بثینه چشم انسانیت» (#بثینه_عین_الانسانیه) راه‌اندازی شده است که در آن کاربران تصاویر خود را در حالی که با دست در حال باز کردن چشمان خود هستند منتشر کرده‌اند. مثل کاری که بثنیه موقع مصاحبه با رسانه‌ها انجام داد.
خانه بثینه، دختر پنج ساله یمنی توسط بمباران رژیم آل‌سعود چند روز پیش خراب شد و پدر و مادرش به همراه شش خواهر و برادر او شهید شدند و او تنها بازمانده خانواده است. بعد از اینکه او را از زیر آوار نجات دادند، فیلمی از بثینه منتشر شد در حالی که چشمانش باد کرده و کبود شده بود. بثینه برای دیدن مجبور بود چشم خود را با دست باز نگه دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.