ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 44694
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳
  • 196 بازدید
  • ارسال توسط :
منابع محلی: سرکرده‌های داعش از الحویجه فرار کرده‌اند

منابع محلی: سرکرده‌های داعش از الحویجه فرار کرده‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک منبع محلی در استان کرکوک عراق می‌گوید بیشتر سرکرده‌های داعش از شهرستان الحویجه فرار کرده‌اند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه «سومریه»، این منبع که نخواست نامش فاش شود، امروز شنبه در گفت‌گو […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک منبع محلی در استان کرکوک عراق می‌گوید بیشتر سرکرده‌های داعش از شهرستان الحویجه فرار کرده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه «سومریه»، این منبع که نخواست نامش فاش شود، امروز شنبه در گفت‌گو با این شبکه تأکید کرد که سرکرده‌های مهم داعش در الحویجه به همراه خانواده‌های خود از طریق منطقه «العباسی» و «الریاض» به سمت رشته کوه‌های «حمرین» و «الجزیره» در استان صلاح الدین فرار کرده‌اند.

وی با بیان اینکه اکثر افراد فراری، تابعیت خارجی دارند، تصریح کرد که یکی از بارزترین سرکرده‌های داعش از اتباع مغرب است که از افراد نزدیک به ابوبکر بغدادی، خلیفه خودخوانده داعش به شمار می‌رود.

این منبع افزود، این سرکرده داعش به همراه خود پرونده‌ها و اسناد مالی و اسامی سرکرده‌های گروه تروریستی داعش در عراق و آن دسته از عناصری را که مسئولیت جذب نیروهای مسلح را در سوریه و عراق برعهده داشتند با خود برده است.

فرماندهی عملیات مشترک عراق و نیروهای الحشد الشعبی روز گذشته (جمعه) از آمادگی این نیروها برای آغاز عملیات آزادسازی شهرستان الحویجه در غرب استان کرکوک خبر داد.

نیروهای عراقی هفته گذشته تمامی شهرستان تلعفر، بزرگترین شهرستان عراق را آزاد کردند. عناصر داعش هم‌اکنون در استان کرکوک، بخش‌های از استان صلاح الدین و بخش شمالی استان الأنبار حضور دارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.