ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 4480
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲:۲۲
  • 268 بازدید
  • ارسال توسط :
انتخاب شهید “علیرضا حاجیوند قیاسی” به‌عنوان شهید شاخص جامعه کارگری خوزستان

انتخاب شهید “علیرضا حاجیوند قیاسی” به‌عنوان شهید شاخص جامعه کارگری خوزستان

عبدالامیر محشتمی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دزفول اظهار داشت: شهدا گنجینه‌ای از معرفت و بصیرت و آگاهی اسلامی و انقلابی برای حفظ و اعتلای ارزش‌های اسلامی و انقلابی ایران معاصر در محورهای داخلی و برون مرزی هستند. وی افزود: در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان ایران با حضور […]

عبدالامیر محشتمی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دزفول اظهار داشت: شهدا گنجینه‌ای از معرفت و بصیرت و آگاهی اسلامی و انقلابی برای حفظ و اعتلای ارزش‌های اسلامی و انقلابی ایران معاصر در محورهای داخلی و برون مرزی هستند.

وی افزود: در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان ایران با حضور ماندگار در جبهه‌های حق علیه باطل در برابر دشمن ایستادگی و مقاومت کردند تا عزت و استقلال کشور از چنگ دشمن رهایی پیدا کند.

فرمانده سپاه دزفول عنوان کرد: پس از هشت سال دفاع مقدس، این بار مردم سرای اسلامی دفاع از حرمین شریفه اهل‌بیت‌(ع) را به عنوان یک محور و مسیر مهم در حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی خود مورد توجه قرار داده و در مسیر مبارزه با دشمنان کور دل  اسلام و انقلاب دعوت حق را لبیک گفته‌اند.

وی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، شهید "علیرضا حاجیوند قیاسی" که از شهدای مدافع حرم شهرستان دزفول است به عنوان شهید شاخص جامعه کارگری خوزستان در سال 95 انتخاب شد.

محتشمی راد بیان کرد: علت انتخاب شهید علی رضا حاجیوند قیاسی به عنوان شهید شاخص استان، حرکت همیشگی این شهید والا مقام در مسیر و الگوی مورد نظر ولی‌فقیه و شاخص‌های اسلامی و انقلابی بوده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن