ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 44804
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۱۹
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
جلوگیری جنگنده‌های آمریکایی از انتقال تروریست‎ها به دیرالزور

جلوگیری جنگنده‌های آمریکایی از انتقال تروریست‎ها به دیرالزور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شيعه نيوز»، حزب الله لبنان با صدور پیامی از ممانعت جنگنده های آمریکایی از انتقال عناصر گروه تروریستی داعش و خانواده های آنان به دیرالزور سوریه خبر داد. در این پیام آمده است: جنگنده های آمریکایی اجازه انتقال عناصر داعش و خانواده هایشان را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شيعه نيوز»، حزب الله لبنان با صدور پیامی از ممانعت جنگنده های آمریکایی از انتقال عناصر گروه تروریستی داعش و خانواده های آنان به دیرالزور سوریه خبر داد.

در این پیام آمده است: جنگنده های آمریکایی اجازه انتقال عناصر داعش و خانواده هایشان را نداده و آنها را در صحرا محاصره کرده اند و حتی اجازه رسیدن کمک های انسانی به خانواده ها و بیماران و مجروحان و کهنسالان را نمی دهد. در صورت ادامه وضع کنونی مطمئنا مرگ در انتظار خانواده ها که جمعی از بانوان باردار در میان آنها حضور دارند، خواهد بود.

حزب الله افزود: دولت سوریه و حزب الله به وعده خود مبنی بر عبور به سلامت و بدون سوء قصد اتوبوس ها از منطقه تحت تسلط دولت سوریه عمل کرده و به این عهد درباره 6 اتوبوس باقیمانده پایبند خواهیم ماند.

این حزب تصریح کرد: این اقدام آمریکا مبنی بر جلوگیری از رسیدن عناصر داعش به منطقه دیرالزور که با هدف نمایش جدی بودن آنان در نبرد با تروریست های داعش صورت می گیرد، با یاری رسانی آشکار آنان به بیش از هزار تروریست داعشی و فراهم کردن فرار آنان از شهر تلعفر و پناه بردن به کردستان عراق کاملا مغایرت دارد.

حزب الله اظهار داشت که نمونه های فراوانی در این زمینه وجود دارد و نشان می دهد که آمریکا هدف دیگری دارد که به مبارزه با داعش مرتبط نیست.

در بخش دیگری از این پیام خاطرنشان شده است: در صورت بمباران این اتوبوس ها که مطئنا به مرگ جمعی از زنان و کودکان و کهنسالان بی گناه منجر شده یا اینکه آنان به دلیل ادامه محاصره و عدم رسیدن کمک های انسانی، جان خود را از دست بدهند، مسؤولیت کامل این اقدام بر عهده آمریکا خواهد بود.

این حزب از جامعه جهانی و سازمان های بین المللی خواست برای جلوگیری از بروز فاجعه به سرعت وارد عمل شوند.

گفتنی است هفته گذشته گروه تروریستی داعش بعد از گذشت نزدیک به یک هفته از حملات مداوم ارتش سوریه و حزب‌الله از سمت غرب این کشور و حملات ارتش لبنان در داخل خاک این کشور، مجبور شد سلاح خود را بر زمین گذاشته و تسلیم نیروهای مقاومت شود.

براساس توافق آتش‌بس، عناصر داعش به همراه خانواده‌هایشان که تعداد آن‌ها کمتر از 400 نفر بودند، در مقابل تحویل پیکرهای مقاومت حزب‌الله و آزادی اسرای مقاومت و همچنین تعیین سرنوشت سربازان لبنانی ربوده شده به دست این گروه تروریستی، به شرق سوریه منتقل شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.