ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 44828
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۴۲
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
درگیری ارتش لیبی با عناصر داعش در شرق سرت

درگیری ارتش لیبی با عناصر داعش در شرق سرت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از اسکای نیوز عربی، منابع اعلام کردند که ارتش لیبی با عناصر مسلح داعش در منطقه “وادی الحمر” در شرق سرت پس از تلاش‌شان برای پیشروی در شرق وارد درگیری شده‌اند. عناصر گروه تروریستی داعش که از سرت، بنغازی و درنه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از اسکای نیوز عربی، منابع اعلام کردند که ارتش لیبی با عناصر مسلح داعش در منطقه “وادی الحمر” در شرق سرت پس از تلاش‌شان برای پیشروی در شرق وارد درگیری شده‌اند.

عناصر گروه تروریستی داعش که از سرت، بنغازی و درنه فرار کرده بودند در مناطق صحرایی جنوب غربی سرت و جنوب بنی ولید فعالیت می‌کنند.

داعش اخیرا بار دیگر حضور خود در منطقه اطراف شهر سرت لیبی را اعلام کرده، در حالی که شهر سرت از سوی نیروهای حامی دولت توافق ملی در سال ۲۰۱۶ آزاد شد.

یک نوار ویدیویی جدید که داعش پخش کرده آزادسازی اعلام شده را زیر سوال می‌برد چرا که ایجاد مراکز ایست بازرسی در مناطق الجفره واقع در ۲۵۷ کیلومتری جنوب سرت و منطقه “ابوهادی” واقع در ۱۷۰ کیلومتری شمال غرب سرت را نشان می‌دهد.

این نوار ویدیویی شامل سخنان اسیرانی است که در بند گروه افراط‌گر هستند که یکی از آن‌ها وکیل “الصغیر مصباح الماجری” رئیس کمیته انتخابات لیبی بود که حدود دو ماه پیش نزدیک طرابلس ربوده شد و همچنین این نوار شامل سخنان افسر گارد نگهبانی موسسات نفتی در منطقه “اوباری” واقع در جنوب لیبی می‌شود که از مدتی پیش ربوده شد.

افراد مسلح داعش در مناطقی مانند وادی الزید، شهرک بوهادی و مناطق دیگری در اطراف سرت متمرکز هستند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.