ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 4492
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
  • 531 بازدید
  • ارسال توسط :
اسلام غیرانقلابی همان اسلام آمریکایی است

اسلام غیرانقلابی همان اسلام آمریکایی است

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با بیان اینکه به نظر من قدری شکل شهر اصفهان در وفات‌ها و ولادت‌ها کمرنگ شده است، اظهار داشت: چهره شهر در وفات‌ها و اعیاد باید بیانگر شعائر اسلامی باشد. امام جمعه […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با بیان اینکه به نظر من قدری شکل شهر اصفهان در وفات‌ها و ولادت‌ها کمرنگ شده است، اظهار داشت: چهره شهر در وفات‌ها و اعیاد باید بیانگر شعائر اسلامی باشد.

امام جمعه اصفهان ضمن دعوت مردم در این فعالیت‌ها خاطرنشان کرد: مردم هم در این زمینه فعالیت کنند و با نصب پارچه‌هایی در درب مغازه‌ها و کوچه‌ها در اعیاد و وفات این روزها را گرامی بدارند چرا که شعائر دینی را باید پررنگ‌تر برگزار کرد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به سالروز تشکیل بسیج سازندگی اظهار داشت: بسیج سازندگی به دستور امام خمینی(ره) تشکیل شد و انصافا ارزش‌ها و خدمات زیادی را از این نهاد دیده‌ایم و امیدواریم روحیه انقلابی خود را از دست ندهند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در ادامه با اشاره به اظهارات برخی مسئولین پیرامون اسلام انقلابی اظهار داشت: بعضی‌ها گفته‌اند اسلام انقلابی نمی‌خواهیم این که حرف غلطی است، اسلام غیرانقلابی همان اسلام آمریکایی است.

وی ادامه داد: اسلام انقلابی یعنی اشداء علی الکفار و روحماء بینهم در مقابل دشمن باید انقلابی بود و نترسید چرا که بدترین خصلت برای مسئولین کشور ترس از دشمن است.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه بنا نیست برای باز شدن وضع زندگی‌مان زیر بار ظلم برویم، تاکید کرد: اگر اسلام ما انقلابی نباشد انقلابی باقی نخواهد ماند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه اسلام انقلابی اسلامی است که در وجود ما انقلاب ایجاد کند، اظهار داشت: ما با اسلام انقلابی فهمیدیم باید جلوی دشمن بایستیم، رهبرمان باید یک رهبر دینی باشد و قوانین‌مان بر اساس اسلام تنظیم شود.

وی افزود: تعجب می‌کنم برخی از این حرف‌ها می‌زنند چراکه انقلاب اسلامی شاخه‌ای از انقلاب اسلامی است.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در ادامه با اشاره به قانون مجلس شورای اسلامی برای حمایت از خانواده شهدای مدافع حرم خاطرنشان کرد: این قانون که خانواده شهدای مدافع حرم تابع ایران می‌شود، قدم خوبی است و از این قانون خوشحال شدیم.

وی ادامه داد: این نعمت بزرگی است که در بین ما جوانانی همانند جوانان شهید مدافع حرم وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت: باید قدر این روز را بدانیم، امام فرمودند «سپاهیان باید دو خصلت را دارا باشند، یکی اینکه انقلابی بوده و یکی دیگر اینکه حافظ انقلاب باشند» که خوشبختانه عزیزان سپاهی ما این دو خصلت را دارا هستند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به سالروز لغو کاپیتولاسیون تصریح کرد: امام در همان سال‌های وضع این قانون فریادهای زیادی علیه آن زدند. ولی علیرغم فریادهای ایشان این قانون وجود داشت تا اینکه در اردیبهشت 58 این قانون لغو شد.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در خطبه امروز در ادامه مبحث خود پیرامون اعجاز خود بیان داشت: اسلام در یک مدت کوتاه با افکار برتری نژادی مخالفت و نظر خود را غالب کرد.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) فرمود: پیامبر در حدیثی می‌فرماید خداوند به قلوب شما نگاه می‌کند، اگر قلب باتقوایی داشته باشید به شما نظر خواهد کرد و محبوب‌ترین شما نزد خدا با تقواترین شما است.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه اینگونه اعتقادات هنوز وجود دارد، تصریح کرد: الان هم یهودیان فکر می‌کنند موجودات خاصی هستند که خداوند در قرآن می‌فرماید از آنان بپرسید که چرا خداوند شما را عذاب می‌کند.

وی ادامه داد: در رابطه با زبان، مذهب، قبیله و .. هنوز این اعتقادات وجود دارد و آنانی که خود را مهد تمدن می‌دانند هنوز بین سیاه‌پوستان و سفیدپوستان فرق می گذارند اما اسلام این مسائل را 1400 سال قبل که هیچ تمدنی وجود نداشت، باطل اعلام کرد.

طباطبایی‌نژاد ادامه داد: متاسفانه در بین مسلمانان نیز برخی از این افکار وجود دارد، مثل اینکه برخی از افراد ثروتمند دختران خود را به افراد فقیر نمی‌دهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن