ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 44933
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۳۵
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
میثاق با شهید مظلوم پاسدار حریم اهل بیت محسن حججی (ره)

میثاق با شهید مظلوم پاسدار حریم اهل بیت محسن حججی (ره)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک چگونه نگارم، زبان اندیشه قاصر از بیان وقلم ناتوان از نگارش است.   چگونه نگارم، بغض گره خورده در گلو را که می خواهد برای مظلوم شهید گلو بریده باز شود.    چگونه نگارم، مظلومیّت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک چگونه نگارم، زبان اندیشه قاصر از بیان وقلم ناتوان از نگارش است.

 

چگونه نگارم، بغض گره خورده در گلو را که می خواهد برای مظلوم شهید گلو بریده باز شود.

 

 چگونه نگارم، مظلومیّت دین و مذهبم را که حجّت محکم آن در عصر اینترنت، ماهواره وتلگرام شهادت مظلومانه شهید مظلوم محسن حججی می باشد.

 

 خود پدرم،جوان دارم و درد پدر محسن شهیدم را با تمام وجود درک می نمایم.

 

 داریم به محرم، ماه خون و قیام نزدیک می شویم. نام و یاد محرم، آزاد اندیشی، کرامت و بزرگواری شهید شیدایی عشق و عرفان، سالار شهیدان دشت نینوا، سید جوانان اهل بهشت که به مقام ثار الهی نایل گشت، یعنی حضرت ابا عبداله الحسین(ع) ویاران شهیدش رادر ذهن تداعی می نماید.

 

 عزیزی که خون تازه ای با شهادت خویش بر پیکر بی رمق اسلام پس از شصت و یک سال تزریق نمود و جوشش آن تا قیام فرزندش حضرت صاحب امر، امام عصر، مهدی صاحب الزمان (عج)ادامه دارد.

 

 پس از چهارده قرن از قیام سراسر منزلت و حریت ثمره آن تربیت شده خانواده ای مومن، متقی، رئوف ،شریف و پاکدامن جوانی به بلوغ می رسد که با استعانت از مکتب مولایش حضرت ابا عبداله الحسین (ع) چون جوان کربلا حضرت علی اکبر(ع) در روز عاشورا دل از زن و فرزند،پدر و مادر، اقوام و همه ی امیال دنیوی می کَندَ و با شوق تمام هدفمند با عزمی راسخ و آگاهی کامل حراست از حریم قهرمان کربلا پیام آور مظلومیت قرآن و مکتب علی و زهرا(س)، حضرت زینب کبری را که خود به حق خون و قیام را به یکباره با تفسیری چون پدر مظلومش اولین شهید محراب حیدر کرار امیر مومنان به زیبایی در کاخ ستم سفیانی در شام تفسیر می سازد وپایه ی حکومت اموی را به لرزه در می افکند را بر تمام خواسته های خویش ارجعیت می بخشد.

 

 حقیر بادیدن مراحل اسارت تا شهادت این شهید گرانقدر، اسوه ی ایمان و تقوا،چه نزدیک و همسان حماسه جاوید ظهر و عصر عاشورا در ذهنم نقش بسته بود چرا که آتش زدن خیمه ها، لبان تشنه،دود و گرد و غبار، زمان و حالت اسارت و نهایتاً بردیده شدن گلوی مبارک مبین این سنخیت زیباست آنچه این همه حزن اشک و اندوه را التیام بخشد، اقتدار و استواری شهید مظلوم محسن حججی می باشد که به همه ی آزاد اندیشان جهان بفهماند من تربیت شده مکتبی هستم که ریشه در قیام عاشورا و حماسه ی کربلا دارد.

 

 من نماینده کشوری هستم که خود ام القراء مسلمین و طلایه دار جهان اسلام است.

 

 عزت نفس شهید مظلوم حججی بزرگوار در زمان شهادت دشمن حراسان را چنان ذلیل و لرزان و خوار و خفیف به جهانیان نشان داد که دشمنان قسم خورده ی ایران عزیزمان را واداشت سر تعظیم بر عظمت تربیت شدگان مکتب خمینی کبیر،معمار انقلاب،امام راحل عزیزمان (ره) و فرزند دل بندش رهبرمعظم انقلاب فرود آورند.

 

 چه زیباست نام شهید مظلوم محسن حججی که نحوه اسارت تا شهادتش قرابتی نزدیک با حماسه ی عاشورا دارد. با (سید جوانان شهید مدافعان حرم) مزین گردد.

 

 چرا که الگویی خواهد شد برای جوانان جهان اسلام همان گونه که نام شهید عزیز(حسین فهمیده)در هشت سال دفاع مقدس الگوی نوجوانان کشور عزیزمان ایران گردید.

 

 برادر شهیدم،شهید مظلومم محسن حججی خوشا به سعادتت که (نیکو پرورش یافتی درست انتخاب نمودی و زیبا خلعت شهادت را با نثار خون پاکت، خون سرخت بر قامت بلند چون سروت پوشاندی).

 

 مبارک باد بر تو این رجعت خونین، این رجعت نیکو و این رجعت زیبا.یادت را گرامی می داریم و نام بلندت را تا ابد در قلب خویش حک می سازیم ای سید مظلوم گلو بریده در غربت و ای پاسدار حریم اهل بیت در شام.

عباس شکیبا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.