ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 4494
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
پاسداران مالک اشتر زمانه هستند

پاسداران مالک اشتر زمانه هستند

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن تبریک عید مبعث اظهار کرد: این عید بزرگ‌ترین رویداد تاریخ بشریت است که پیام آن حرکت در مسیر الهی است و پیامبر اسلام مروج اخلاق نیکو در جامعه بوده که […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن تبریک عید مبعث اظهار کرد: این عید بزرگ‌ترین رویداد تاریخ بشریت است که پیام آن حرکت در مسیر الهی است و پیامبر اسلام مروج اخلاق نیکو در جامعه بوده که باید در اخلاق‌مداری رهرو آن حضرت باشیم.

امام جمعه رامسر با اشاره به فعالیت‌های دشمنان مبنی بر نقض حقوق بشر گفت: باید با اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در مقابل دشمنان بایستیم و تیشه به ریشه کفر بزنیم و اگر این دیدگاه عملی شود به طور یقین دشمن به زانو در خواهد آمد.

مرتضوی با اشاره به فعالیت‌های آموزش و پرورش و حوزه علمیه المهدی رامسر از برگزارکنندگان برنامه‌ها تشکر کرد و افزود: این برنامه‌ها باید ادامه‌دار شود و با این نگاه برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش گام برداشت. 

وی به سفر اخیر همراه با مسؤولان شهرستان گفت: توافق‌های خوبی صورت گرفته که می‌تواند منشأ تحول در رامسر شود.

امام جمعه رامسر با بیان اینکه رقابت در ارزان‌فروشی در شهرستان شکل گرفته است، تصریح کرد: به واسطه مدیران شهری، همدلی و هماهنگی مردم و مسؤولان رامسر بستر خرید مناسب فراهم شده است.

وی به آغاز ماه شعبان اشاره کرد و گفت: ماه شعبان که ماه پیامبر است فضیلت‌های بسیاری دارد که توصیه می‌شود که در این ماه با برکت روزه گرفته‌ شود و استغفار کرد.

مرتضوی با بیان اینکه پاسداران مالک اشتر و عمار زمانه‌ هستند، بیان کرد: امروزه امنیت و آسایش و رفاه به برکت جانباز و شهدا و شهدای مدافع حرم است، این سبزپوشان شهدای زنده‌اند که باید ارج نهاده شوند و مورد توجه قرار گیرند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن