ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 4496
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
  • 108 بازدید
  • ارسال توسط :
تشییع پیکرهای مطهر 5 شهید در 4 شهر کشور

تشییع پیکرهای مطهر 5 شهید در 4 شهر کشور

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری‌ها، پیکر پاک شهید مدافع حرم رضا اکبری چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم شهمیرزاد تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد. این شهید عضو تیپ فاطمیون بود که برای نبرد با گروه‌های تروریستی تکفیری به سوریه اعزام شده بود. همچنین مراسم تشییع […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری‌ها، پیکر پاک شهید مدافع حرم رضا اکبری چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم شهمیرزاد تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد. این شهید عضو تیپ فاطمیون بود که برای نبرد با گروه‌های تروریستی تکفیری به سوریه اعزام شده بود. همچنین مراسم تشییع پیکر پاک شهید عنایت احمدی از شهدای مدافع حرم دیروز از مسجد جامع خیرآباد ورامین به سمت آستان امامزاده طاهر(ع) این شهر برگزار شد. در این مراسم که جمعی از اتباع افغانستان در کنار ساکنان خیرآباد حضور داشتند پس از اقامه نماز، پیکر شهید عنایت احمدی در صحن امامزاده طاهر(ع) به خاک سپرده شد. این بیستمین شهید مدافع حرم از شهرستان ورامین است.
همچنین پیکرهای پاک دو شهید سپاه شهرستان مرزی سردشت پنجشنبه با حضور مردم و مسئولان از مقابل سپاه این شهرستان تشییع شد.
شهید رحمان ابراهیمی و شهید محمد ابوبکری چهارشنبه هفته گذشته در درگیری با عوامل گروهک‌های ضد انقلاب در حوالی روستای میونی از توابع بخش مرکزی سردشت به شهادت رسیدند.
پیکر این شهدا برای خاکسپاری به زادگاهشان در روستاهای ملاشیخ و باوه این شهرستان انتقال یافتند.
گزارش خبرنگار کیهان از همدان نیز حاکی است مراسم تشییع پیکر پاک شهید علیرضا شمسی‌پور با حضور پرشور مردم و مسئولان در همدان برگزار شد.
پیکر این شهید پس از اقامه نماز، بر روی دستان مردم از میدان امام خمینی(ره) تا باغ بهشت همدان تشییع و به خاک سپرده شد.
شهید علیرضا شمسی‌پور، بازنشسته سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بود. وی در روز 13 اردیبهشت ماه جاری، حین انجام عملیات تفحص پیکر شهدا در منطقه کانی مانگا واقع در پنجوین عراق بر اثر انفجار مین والمری به شهادت رسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن