ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 44969
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۴۲
  • 117 بازدید
  • ارسال توسط :
چه میوه‌هایی برای شروع صبحانه مفید است؟ + اینفوگرافیک

چه میوه‌هایی برای شروع صبحانه مفید است؟ + اینفوگرافیک

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آغاز کردن صبح با میوه های طبیعی و آبدار می تواند اتفاق بسیار فوق العاده ای را در طی روز برای انسان رقم بزند. بسیاری  از متخصصان تغذیه بر این موضوع تاکید دارند که […]

بهترین میوه هایی که برای شروع صبحانه لازم است؟+اینفوگرافیک به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آغاز کردن صبح با میوه های طبیعی و آبدار می تواند اتفاق بسیار فوق العاده ای را در طی روز برای انسان رقم بزند. بسیاری  از متخصصان تغذیه بر این موضوع تاکید دارند که استفاده از مواد سنگین در اوایل صبح می تواند برای سم زدایی بدن در ابتدای هر روز مشکل ایجاد کند و بالعکس آغاز صبح با میوه های آبداربه سم زدایی بدن کمک می‌کند  و انرژی زیادی را برای طول روز فراهم کند. اما اینکه در صبح چه میوه هایی مصرف کنیم بسیار اهمیت دارد.

هر فردی برای خوردن یک صبحانه مقوی علاوه بر لبنیات باید مصرف میوه و سبزیجات را جزو  برنامه های غذایی خود قرار دهد تا تمام املاح و ویتامین‌های مورد نیاز بدن تأمین شود.

در ادامه با ما همراه باشید تا با این میوه ها که در قالب اینفوگرافیک برای شما عزیزان آماده کرده ایم آشنا شوید.

 بهترین میوه هایی که برای صبحانه لازم است؟+اینفوگرافیک

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.