ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 45014
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :

کوتاه از شهرستان‌ها

اجرای طرح تامین امنیت سرهنگ شعبانیان افزود: این طرح در قالب یک رزمایش چند ساعته شناسایی و بالا بردن آمادگی رزمی توسط کارکنان نیروی انتظامی کیش در راستای نظم و امنیت بیشتر در این جزیره به اجرا گذاشته شد و با موفقیت به تمام اهداف تعیین شده دست یافت.هشدار به مزاحمین مردمقم- خبرنگار کیهان: مهدی […]

اجرای طرح تامین امنیت

سرهنگ شعبانیان افزود: این طرح در قالب یک رزمایش چند ساعته شناسایی و بالا بردن آمادگی رزمی توسط کارکنان نیروی انتظامی کیش در راستای نظم و امنیت بیشتر در این جزیره به اجرا گذاشته شد و با موفقیت به تمام اهداف تعیین شده دست یافت.
هشدار به مزاحمین مردم
قم- خبرنگار کیهان: مهدی کاهه دادستان قم با هشدار به مزاحمین حقوق شهروندی و با بیان اینکه یکی از فاکتورهای اساسی برای داشتن جامعه سالم وجود امنیت در تمام حوزه‌هاست تصریح کرد: نصب دوربین‌های مدار بسته در ورودی و خروجی مدارس علی‌الخصوص دخترانه به منظور امنیت بیشتر دانش‌آموزان و شناسایی مزاحمین نوامیس، شناسایی مراکز عرضه قلیان پرخطر و غیرمجاز و سابقه‌دار و پلمب‌ آنها توسط اداره اماکن، نظارت بر استخرها و آتلیه‌ها و باشگاه‌ها و آرایشگاه‌های بانوان، جمع‌آوری و پذیرش متکدیان و غربالگری آنان از جمله مصادیق احیای حقوق عامه و اقدامات پیشگیرانه در شهر قم است که به سرعت در حال پیگیری اجرای این طرح‌ها هستیم.
افتتاح طرح سرمایه‌گذاری
تبریز- خبرنگار کیهان: در هفته دولت امسال هزار و 580 طرح و پروژه مختلف با سرمایه‌گذاری 8800 میلیارد ریال در آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید.
معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی گفت: 55 درصد از مجموع پروژه‌های فوق مربوط به روستاهای استان است.
«محمدصادق پورمهدی» افزود: 856 طرح در این مناطق با 2 هزار و 420 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. وی تصریح کرد: عمده طرح‌ها در حوزه‌های آبرسانی، برق‌رسانی و گازکشی و نیز اجرای طرح هادی است.
پورمهدی یادآور شد: بهسازی مساکن روستایی و افتتاح مراکز درمانی نیز در این قالب انجام شد.
تجلیل از شهید
امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از خانواده شهید مدافع حرم، شهید ذاکر حیدری تجلیل کرد.
حجت‌الاسلام «محمدعلی آل هاشم» در حاشیه دیدار با اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان شرقی و فعالان ازدواج، از خانواده هفدهمین شهید این استان در سوریه تقدیر به عمل آورد و مدافعان حرم را انسان‌های ایثارگر و شجاع و پرورش یافته در مکتب بلند و والای اسلام توصیف کرد.
شناسایی 4 هزار هنرمند صنایع دستی
یاسوج- خبرنگار کیهان: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از هدف‌گذاری برای شناسایی و ساماندهی 4 هزار هنرمند صنایع دستی در روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار داشت: از این آمار هدف‌گذاری تاکنون 3 هزار هنرمند صنایع دستی شناسایی شده و با ثبت اطلاعات نسبت به ساماندهی این افراد اقدام شده است. محمد باقری گفت: به همت متولیان امر هتل 4 ستاره و پارک آبی شهر یاسوج 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال 96 پارک آبی این مجموعه به بهره‌برداری می‌رسد و همچنین هتل 4 ستاره یاسوج نیز تا پایان سال 97 افتتاح و آماده بهره‌برداری می‌شود.
با افتتاح این هتل 100 تخت درجه 4 به ظرفیت تعداد تخت‌های استان اضافه خواهد شد.
وی گفت: در سال گذشته 2 میلیون و 900 هزار گردشگر وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شدند که میزان رشد 50 درصدی نسبت به سال قبل از آن را نشان می‌دهد.
رفع موانع سرمایه‌گذاری
ساری- خبرنگار کیهان: استاندار مازندران گفت: با اتمام پروژه انتقال گاز عسلویه از سمنان به ساری و نکا با اعتباری بالغ بر 820 میلیارد تومان، یکی از مهم‌ترین مشکلات پیش رو برای سرمایه‌گذاری‌های بزرگ و نفتی و تامین گاز مصرفی خانگی برای همیشه در استان مرتفع شده است.
ربیع فلاح‌جلودار، با بیان اینکه با افتتاح سد گلورد با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد تومان شاهد توسعه کشاورزی در شرق استان خواهیم بود، افزود: از مجموع هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت 600 میلیارد تومان در حوزه زیرساخت‌ها و 400 میلیارد تومان در ساخت و تجهیز بیمارستان‌ها هزینه شده است که نیم میلیون نفر که فاقد هرگونه بیمه بودند، تحت پوشش بیمه‌های درمانی قرار گرفتند.
انتقال آب سد
 مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: 5 طرح شاخص آب منطقه‌ای مازندران در بخش آب آشامیدنی و کشاورزی با سرمایه‌گذاری بیش از 65 میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح شد.
ابراهیم یخکشی آبرسانی اضطراری به شهر بابل با اعتبار 50 میلیارد تومان را یکی از این طرح‌ها اعلام کرد و افزود: بهره‌برداری طرح‌های آبرسانی در بخش کشاورزی و طرح رودخانه از طرح‌های آماده بهره‌برداری استان است.
وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی 20 طرح با اعتبار 90 میلیارد تومان در روزهای آینده آغاز می‌شود، افزود: عملیات آبرسانی از سد گلورد به بهشهر 40 روز آینده شروع می‌شود.
افتتاح شعبه تأمین اجتماعی
شهرکرد- خبرنگار کیهان: شعبه تأمین اجتماعی شلمزار با 604 مترمربع مساحت با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. همچنین طرح پلی‌کلینیک نیمه تخصصی شهرکرد که عملیات اجرایی آن از ابتدای دولت یازدهم آغاز شده بود با جذب اعتبارات در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.
رتبه برتر
شیراز- خبرنگار کیهان: در بیستمین جشنواره شهید رجایی در شیراز و گرامیداشت هفته دولت، شرکت آب و فاضلاب شیراز رتبه برتر شاخص‌های اختصاصی و عمومی را از آن خود کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، به مناسبت هفته دولت در بیستمین جشنواره شهید رجایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با حضور نمایندگان کلیه سازمان‌ها و نهادهای دولتی؛ از شرکت آب و فاضلاب شیراز در راستای ارج نهادن به تلاش‌های کارکنان شرکت، در کسب رتبه برتر شاخص‌های اختصاصی و عمومی با اهدا لوح تقدیری توسط استاندار فارس قدردانی شد.
تعیین تکلیف تبعه‌ها
تایباد- خبرنگار کیهان :رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: با دعوت از استانداران مناطق مرزی و مدیران کل ثبت احوال این استان‌ها به زودی مشکل تبعه مشکوک‌ها در سراسر کشور تعیین تکلیف می‌شود.
حمید درخشان‌نیا افزود: مطابق رویه‌ای که تعریف شده است باید ظرف سه ماه نهادهای ذی‌صلاح به استعلامات جواب دهند در غیر این صورت از پرونده‌هایی که در سامانه ثبت احوال به عنوان ممنوع‌الخدمات ثبت اطلاعات شده رفع اثر می‌شود و دارندگان مدارک سجلی حق استفاده از شناسنامه‌های موجود را خواهند داشت. در شهرستان مرزی تایباد حدود 4 هزار نفر فاقد شناسنامه هستند که با مشکلات جدی دریافت خدمات مواجه هستند. در شهر کاریو یکی از شهرهای شهرستان بیش از دو هزار نفر ممنوع‌الخدمات شده‌اند که این کار مشکلاتی را برای خدمات شهری به وجود آورده و اگر این تعداد ممنوع‌الخدمات نباشند درجه شهر کاریو تغییر می‌کنند.
ثبت نام تسهیلات
اراک – خبرنگار کیهان: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: در سامانه بهین‌یاب وزارت صنعت، امسال تاکنون بیش از 900 واحد صنعتی استان مرکزی برای دریافت تسهیلات ثبت نام کردند.
محمدرضا حاجی‌پور با بیان اینکه از 900 واحد صنعتی متقاضی دریافت تسهیلات تاکنون اعطای وام به یک سوم واحدهای تصویب شده است اظهار داشت: حدود 300 فقره درخواست تسهیلات سرمایه‌ گردش، بیش از 60 مورد سرمایه ثابت از 70 مورد درخواست برای بازسازی و نوسازی صنایع، بیش از 400 فقره درخواست سرمایه در گردش در بخش کشاورزی و حدود 50 فقره سرمایه ثابت برای جهاد کشاورزی است.
وی افزود: امسال صد هزار واحد صنفی در کشور از تسهیلات برخوردار می‌شوند که سهم استان مرکزی از تعداد مذکور سه هزار واحد است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.