ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 45162
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۴:۳۵
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
آرامش «شهید حُججی» سوزناک ترین لحظه در زمان اسارت بود

آرامش «شهید حُججی» سوزناک ترین لحظه در زمان اسارت بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ اکبر شاهسنایی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز پیرامون نقش و اهمیت شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: شهادت شهید باعث افتخار ما است و اینکه این شهدا به سوریه می روند که تکفیری ها […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ اکبر شاهسنایی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز پیرامون نقش و اهمیت شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: شهادت شهید باعث افتخار ما است و اینکه این شهدا به سوریه می روند که تکفیری ها وارد ایران نشوند.

پدر شهید مدافع حرم علی شاهسنایی با بیان اینکه مدافعان حرم کار حضرت عباس در دفاع از حرم حضرت زینب(س) را انجام می دهند، گفت: اگر این عزیزان به سوریه نروند و شهید نشوند، ما در ایران در عذاب خواهیم بود.

وی شهادت را براساس آیات و روایات، خریداری شدن انسان توسط خدا دانست و گفت: مرگ به ناچار به سراغ انسان می آید و چه خوب است که این مرگ با شهادت باشد.

پدر شهید مدافع حرم علی شاهسنایی با بیان اینکه گروه های تکفیری بیشتر شهدای حرم ما را سر می برند، گفت: این وحشی ها شهید حججی را خیلی شکنجه کردند و آنجایی که بسیار دل مردم را سوزاند، خداحافظی سوزناک شهید بود.

شاهسنایی ادامه داد: شهید حججی در لحظه خداحافظی پای پدر و مادر خود را می بوسد و می گوید که دعا کنید من شهید بشوم؛ پدر و مادر شهید هم می دانند که پسرشان به جنگ می رود و احتمال شهادت وجود دارد.

وی با اشاره به اسارت شهید حججی توسط داعش، گفت: خدا می داند که این ها چه ظلم هایی در طول دو روز و چه شکنجه هایی به این شهید بزرگوار دادند و سوزناک این جا است که این شهید هیچ عکس العملی نشان نمی دهد.

پدر شهید مدافع حرم علی شاهسنایی  عدم عکس العمل شهید را بسیار با اهمیت دانست و تصریح کرد: یک سری در جامعه این شبهه را مطرح می کنند که مدافعان حرم برای پول و مادیات به سوریه می روند؛ این حرف ها زیاد است و ما نباید به این حرف ها توجه کنیم.

شاهسنایی در توصیه به مردم گفت: خانواده های شهدای مدافع حرم داغ دیده اند و جوان عزیز خود را از دست داده اند اما در گوشه و کنار کنایه ها و تهمت هایی زیادی زده می شود که سختی ها را بیشتر می کند.

پدر شهید مدافع حرم علی شاهسنایی با بیان اینکه ما به این زخم زبان ها عادت کرده ایم، خاطرنشان کرد: همه این زخم زبان ها را باید خدا واگذار کرد و این افراد روزی از گفته و عمل خود پشیمان می شوند.

شاهسنایی با بیان اینگه البته حجم این زخم زبان ها کم شده و مردم به اهمیت کار شهدا پی برده اند، اظهار کرد: افاغنه عزیز لشکر فاطمیون با وجود سختی های زیادی که در کشور دارند و بعضا در کرایه های خانه خود هم مانده اند، برای دفاع از حریم ولایت به سوریه می روند تا ما در امنیت باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.